E-REVO topic

bevestiging regelaar

Hallo,

weet iemand waar ik zo een bevestigingsbeugel voor de mmm regelaar
kan bestellen. Ik heb mijne met dubbelzijdige tape vast geplakt maar
hij schiet altijd los! Ik hoor het wel.

Bedoel je de Traxxas mount?

TRA5626
tra5626.jpg

Weet niet wel hoe je die wilt gebruiken op een standaard Savage Flux E-Revo.

EDIT: Heeft dit forum geen ''doorstreep'' functie?

Laatst bewerkt:
na deze middag eens goed, te crossen op een bouwterrein, ben thuis gekomen en mijn e-revo beginnen poetsen, en weer eens alle inbus boutjes vast te draaien, dan heb ik ondekt dat TRA5343( steering arm mound) aan de ene kant afgebroken is , ik ondervind zelf geen probleem, alles loopt nog loodrecht, vind ik vreemd!!

toch voel ik mijn er niet echt goed bij, weet iemand waar ik daar vlug kan aan geraken? via een online winkel

na deze middag eens goed, te crossen op een bouwterrein, ben thuis gekomen en mijn e-revo beginnen poetsen, en weer eens alle inbus boutjes vast te draaien, dan heb ik ondekt dat TRA5343( steering arm mound) aan de ene kant afgebroken is , ik ondervind zelf geen probleem, alles loopt nog loodrecht, vind ik vreemd!!

toch voel ik mijn er niet echt goed bij, weet iemand waar ik daar vlug kan aan geraken? via een online winkel

rc racing twenthe, vanavond besteld, morgen behandeld en verzonden indien via cc of internetbankieren. Heb van de week de onderste draagarm moeten vervangen na een volledige breuk. Donderdag op Hemelvaart online besteld en zaterdag binnen!

http://www.rcracingtwente.nl/epages...ObjectPath=/Shops/480822358/Products/TRX5343X

Laatst bewerkt:
Gear vraag

Ik heb een tweedehands Traxxas E-Revo gekocht met een soort zelfbouw Gorillamaxx ombouw (misschien hebben jullie hem wel gezien op MP). Hij heeft een MMM set.

Nu was het Spur gear (op het midden diff) kapot (was van kunstof) en dit heb ik vervangen met een stalen spur gear. Bij het testrijden, half gas, is het pinion gear kapot gegaan, geen tandje meer te bekennen! Naar het uitziet was dit van alu.

Nu komen de vragen:
1. bestaan er een pinion gear van alu?
2. je kon de tandwielen erg goed horen! Is dit normaal?
3. waarmee kan ik de defecte het beste vervangen?
4. de vertanding is 46 spur, 19 pinion, deze laatste vind ik zelf aan de hoge kant. Jullie ook?

Ik ben een beetje onzeker of ik het wel allemaal goed doe omdat ik erg nieuw ben met dit gedeelte van de hobby.

Mvgr,
Jos

gewoon stalen pinion en opgeslost

Daar heb je nog niks aan als je je mesh niet goed kunt zetten. Gewoon nog een keer een normale pinion gebruiken, en een papiertje tussen het diff en de pinion doen, dan zou de mesh eigenlijk goed moeten staan.

Ik heb een tweedehands Traxxas E-Revo gekocht met een soort zelfbouw Gorillamaxx ombouw (misschien hebben jullie hem wel gezien op MP). Hij heeft een MMM set.

Nu was het Spur gear (op het midden diff) kapot (was van kunstof) en dit heb ik vervangen met een stalen spur gear. Bij het testrijden, half gas, is het pinion gear kapot gegaan, geen tandje meer te bekennen! Naar het uitziet was dit van alu.

Nu komen de vragen:
1. bestaan er een pinion gear van alu?
2. je kon de tandwielen erg goed horen! Is dit normaal?
3. waarmee kan ik de defecte het beste vervangen?
4. de vertanding is 46 spur, 19 pinion, deze laatste vind ik zelf aan de hoge kant. Jullie ook?

Ik ben een beetje onzeker of ik het wel allemaal goed doe omdat ik erg nieuw ben met dit gedeelte van de hobby.

Mvgr,
Jos

1)de gewone stalen pion 18T en het kunst stoffen spur 54T doen het prima, rij al 6maanden zo rond, op 6s , vandaag nog even gecheckt er is nog niets veranderd bij een nieuwe

2 nee opnieuw afstellen , met een dubbel A4 strip

3 als het kapot is

4 lijkt mijn ook aan de hoge kant, een tempgun kan veel verklaren

veel plezier met de hobby :)

Ik zou zelf voor een 17T gaan. Dat de tandwielen goed hoorbaar zijn is normaal. Is een mod1 vertanding, zonder een afdek kapje er omheen.( als ik me het chassis goed herinner). Als je een tip mag geven, neem een Team Losi mod1 pinion, die zijn erg goed. :)

na nader inzien, op de foto,

en als er geen kapje over de tandwielen hebt,

is het idd normaal , dat je de tandwielen wat hoort,

dit heb ik ook met mijn vorza,

die maakt wat meer lawaai dan mijn e-revo,

het feit is ook dat beide tanden van staal zijn, en dat hoor je goed !!

nog een vraagje!!
heb vanmorgen men nieuwe turnigy lipo binnen gekregen, 3s 5000mah 35c,

deze passen goed in mijn e-revo, bedoel dikte enzo,
maar waar die kabels (+ en-) op de zijkant uitkomen,
zijn ze een halve cm te breed, en krijg ik mijn deurtje van de accu bakje niet meer dicht,
alles is eruit gehaald , wat los te schroeven is!
dan zie ik dit 8 hoekige vakjes zitten, zou ik deze daar kunnen uithalen?

of hoe doen jullie dat ?

Back