ga je toch met de vorza

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zal wel kippig zijn, maar waar kan het adres van deze baan in Mol vinden?
Ja maar daar moet ik nog een 2.4ghz systeem voor hebben en nieuwe lipo's![]()
Gebruik je revo lipo's en haal snel een 2.4ghz. En anders gebruik je je revo 2.4ghz?
Goh eigenlijk grappig...
* De Revo moet deze week normaal terugkomen, zou een nieuwe krijgen...
* 2.4ghz systeem moet ik nog halen, maar heb deze week zoveel werk dat ik vrees in de shop te gerakenOf ik moet verlof nemen!
* Lipo's van de Revo zijn onderweg en heb ik deze week in mijn bezit, maar voorzien van traxxas stekkers. Dus de Vorza heeft deans...
hmmm
Eerst wat info winnen over welk 2.4ghz systeem, want das ook ni simpel...
- DX3E heb je goedkoop, DX3S en R zijn al wat duurder... Overal zijn ze goed!
- Graupner heeft zo een X6 Race goedkoop
- Futaba 3pm 2.4ghz lees ik ook wel goede dingen over...
Hoi,
Sinds een klein weekje een subliem race monster.......een slash ehhh nee een Erevo who waanzinnig wat een snelheid en controle. Ik rijd op 2x 3 cel lipo.
Ik heb reeds een aantal pagina's gelezen pffff ben op pagina 137... moet er nog een paar....
Mijn directe vragen aan jullie kenners:
Twee van mijn banden zijn niet oke de ene is niet goed gelijmd de ander slingert. Zal er dinsdag mee terug moeten en zal dan heus wel goedkomen... maarrrre of ik zoveel geduld heb? De vraag is dus wie heeft er nog twee gebruikte cq nieuwe velgen met dezelfde banden als stock voor een knap prijsje (hoef ik niet te wachten als de huidige gemaakt of vervangen moeten worden)
Ook zijn de twee accu's die ik heb maar leuk voor een half uurtje rijden en wil ik snel nog een paar andere erbij. Ik heb alwel het een en ander gezien maar hou niet zo van bestellen in het buitenland met lange wachttijden. Dus ook hier weer de vraag heeft er iemand nog wat liggen?
Nou dat was een heel verhaal voor een nieuweling.
Bedankt