E-REVO topic

Gebruik je revo lipo's en haal snel een 2.4ghz. En anders gebruik je je revo 2.4ghz?

Goh eigenlijk grappig...
* De Revo moet deze week normaal terugkomen, zou een nieuwe krijgen...
* 2.4ghz systeem moet ik nog halen, maar heb deze week zoveel werk dat ik vrees in de shop te geraken :) Of ik moet verlof nemen!
* Lipo's van de Revo zijn onderweg en heb ik deze week in mijn bezit, maar voorzien van traxxas stekkers. Dus de Vorza heeft deans...

hmmm :)
Eerst wat info winnen over welk 2.4ghz systeem, want das ook ni simpel...
- DX3E heb je goedkoop, DX3S en R zijn al wat duurder... Overal zijn ze goed!
- Graupner heeft zo een X6 Race goedkoop
- Futaba 3pm 2.4ghz lees ik ook wel goede dingen over...

Je hebt volgende week ook nog he. Tis pas over 2 weken.
En ga voor 1 stekker systeem. Liggen klooien met alles door elkaar schiet ook niet op. EC5 zou lekker solderen en is zeer betrouwbaar.

gebruik zelf Traxxas stekkers. ook erg makkelijk te solderen, en werken ook perfect. :) ( + dat ik niet aan m'n Velineon regelaars heb hoeven te solderen.)

Ja ik ga de Deans eens proberen hoe ze meevallen, kan ik erna nog zien...

Bij de bestelde hardcase lipo's is toch maar een kwestie van een ander kabeltje erin te pluggen met de juiste stekkers...

Goh eigenlijk grappig...
* De Revo moet deze week normaal terugkomen, zou een nieuwe krijgen...
* 2.4ghz systeem moet ik nog halen, maar heb deze week zoveel werk dat ik vrees in de shop te geraken :) Of ik moet verlof nemen!
* Lipo's van de Revo zijn onderweg en heb ik deze week in mijn bezit, maar voorzien van traxxas stekkers. Dus de Vorza heeft deans...

hmmm :)
Eerst wat info winnen over welk 2.4ghz systeem, want das ook ni simpel...
- DX3E heb je goedkoop, DX3S en R zijn al wat duurder... Overal zijn ze goed!
- Graupner heeft zo een X6 Race goedkoop
- Futaba 3pm 2.4ghz lees ik ook wel goede dingen over...

Zou wel zorgen dat je dat je meerdere ontvangers op 1 zender kan zetten werkt wel zo handig! Kan dat ook met de DX3E???

Nee inderdaad, met de dx3e gaat dat niet dacht ik ...
heb mijn verkoper een mailtje gestuurd met de vraag wat hij zou aanraden...
Normaal antwoord hij snel, dus een wachten :)

tuurlijk gaat dat met de DX3e, alleen heb je geen meerdere model geheugens.
Ook dat is niet zo heel erg, mits je de instellingen van bijde auto's maar gelijk neemt (van de regelaars)
Alleen blijf je dan bijvoorbeeld wel bezig met de steering trim elke keer dat je van model wisselt.
als het goedkoop moet, en je vind het niet erg om veel te trimmen, kun je gewoon de DX3e nemen.
Maar om het jezelf wat makkelijker te maken zou ik voor de DX3S gaan. heeft 10 model geheugens. maakt het een stuk makkelijker. :)

Inderdaad heb toch al wat geld aan de revo en vorza gegeven kan beter een goede zender nemen dan eh :)
heeft er iemand ervaring met de dx2s eigenlijk? Die zie ik op de site van spektrum ook staan...

Ok mijn shop geeft me ook als voorstel de Spektrum DX3S te nemen ... :)
Lijkt me een goede oplossing ... Ga er nog wat over opzoeken en dan neem ik hem...

Hoi,

Sinds een klein weekje een subliem race monster.......een slash ehhh nee een Erevo who waanzinnig wat een snelheid en controle. Ik rijd op 2x 3 cel lipo.
Ik heb reeds een aantal pagina's gelezen pffff ben op pagina 137... moet er nog een paar....
Mijn directe vragen aan jullie kenners:
Twee van mijn banden zijn niet oke de ene is niet goed gelijmd de ander slingert. Zal er dinsdag mee terug moeten en zal dan heus wel goedkomen... maarrrre of ik zoveel geduld heb? De vraag is dus wie heeft er nog twee gebruikte cq nieuwe velgen met dezelfde banden als stock voor een knap prijsje (hoef ik niet te wachten als de huidige gemaakt of vervangen moeten worden)
Ook zijn de twee accu's die ik heb maar leuk voor een half uurtje rijden en wil ik snel nog een paar andere erbij. Ik heb alwel het een en ander gezien maar hou niet zo van bestellen in het buitenland met lange wachttijden. Dus ook hier weer de vraag heeft er iemand nog wat liggen?
Nou dat was een heel verhaal voor een nieuweling.

Bedankt

Voila stoomstrijkijzer :D

2.4ghz systeem komt al in orde, deze is opzij gezet voor me zonet door de shop :)
Wordt de Spektrum DX3S ;)

welkom
weet je wat het probleem is .ik weet niet of andere dat ervaren.maar bijna 50% van de nieuwe originele wielen slaan wel een beetje.kan je niks aan doen.en na een tijdje goed bashen is het totaal omzeep.
als je nu al geen geduld hebt tot dinsdag dan heb je wel een probleem hoor.want wachten op stukken is een onderdeel van de hobby.je kan heel makkelijk en supergoedkoop originele traxxas spullen kopen op vb ebay lquidrc .....enz
meestal liggen die binnen een week in de bus.
het meeste toch.

Hoi,

Sinds een klein weekje een subliem race monster.......een slash ehhh nee een Erevo who waanzinnig wat een snelheid en controle. Ik rijd op 2x 3 cel lipo.
Ik heb reeds een aantal pagina's gelezen pffff ben op pagina 137... moet er nog een paar....
Mijn directe vragen aan jullie kenners:
Twee van mijn banden zijn niet oke de ene is niet goed gelijmd de ander slingert. Zal er dinsdag mee terug moeten en zal dan heus wel goedkomen... maarrrre of ik zoveel geduld heb? De vraag is dus wie heeft er nog twee gebruikte cq nieuwe velgen met dezelfde banden als stock voor een knap prijsje (hoef ik niet te wachten als de huidige gemaakt of vervangen moeten worden)
Ook zijn de twee accu's die ik heb maar leuk voor een half uurtje rijden en wil ik snel nog een paar andere erbij. Ik heb alwel het een en ander gezien maar hou niet zo van bestellen in het buitenland met lange wachttijden. Dus ook hier weer de vraag heeft er iemand nog wat liggen?
Nou dat was een heel verhaal voor een nieuweling.

Bedankt

ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in. heb er zojuist ff gekekn en zie inderdaad wel wat. Maar heb nog nooit iets gedaan met ebay (wordt mischien eens tijd) hoopte dat er een paar mannen zouden zijn die de orginele tallons niet willen en voor beter banden zouden gaan.
Groet Axel

ik heb ze ook pas weggedaan.
Heb er savage flux banden ervoor teruggekocht, ook omdat ik hpi meenemers heb genomen (en daar passen de talons niet op ). De originele blauwe traxxas meenemers hadden veel teveel speling IMO. En dat is duidelijk minder met die hpi 17mm meenemers.
SAM_0701.jpg

Back