Ik rij niet dagelijks, maar wel regelmatig... En durf nogal afwisselen
Zonet nog even zitten proberen met de Revo in de tuin, slipper strakker gezet (vastdraaien en dan 1/2 open), de instellingen in de ESC wat veranderd (LVC 3.3V, brake 30%, punch 30%)...
Nu als je vol gas vertrekt hoor je hem nog een wagenlengte beetje slippen en dan is het over, zo zou het moeten zijn volgens enkele tutorials online. Klopt dit? Wheelies a volenté op dit moment ... En dat op de lichtste 4000mAh 30C lipo's
Hoewel de Revo en de Vorza dezelfde motor hebben, is de Revo vele indrukwekkender om mee te rijden... Het is nog geen bigscale, maar heeft er wel wat van weg haha... Ook lijkt hij heviger als in de Vorza...
Erevobe je hebt ook van die lipo's met topaansluitingen (je graupners geloof ik) hoe krijg je deze goed in de Revo? Moet je dan het koelingsstukje stukjes van weg snijden of?
hallo kurtje
bij het optrekken mag je de slipper niet horen, mss iets , dan staat hij te los volgens mijn, beste tip die ik hier heb gehoord op het foum om hem te testen is,
ofwel vraag je vrouw een handje te helpen,
je druk de volledige wagen tegen de grond goed vast houden, dan geef je wat gas, dan moet de sliper werken,
tip2) je zet hem tegen de muur , met een handoek tussen, voet erop en gas geven, dan moet de slipper werken, maar als hij al werk bij het optrekken, staat hij voor mij te los en gaat hij te warm worden , en beschadigen,
wat de motor betreft klopt gedeeltelijk,
de blok is idd het zelfde, maar dan gaat de 1ne motor naar de tuners van HPI en de andere naar de turner van traxxas, en B.V de wagens verschillende dingen doe, aqa snelheid en prestatie's,
je koop een renault en een citroen 2 dezefde motors, de ene zal veel beter presteen dan de andere, reden omdat 1 van de 2 turner ( beter of andee kant opwil met dezefde motor,
zo gaat dat ook met deze brushless motor ,
en de motor zijn echt niet meer te vergelijken
simple testje steek een je flux motor in je revo, dan zie je het meteen,
over die graupner lipo's, idd je haalt die 3 stokjes uit die luchthapper, je steekt eerst je +- in en he buwe kabeltje, je aandruk mouse aan de andere kant, dan steek je eerst je connector door die opening, je draait de lipo wat,, dat je met het achterste tegen die drukmouse zit, drukken tegen die mouse en gaat erzo in, voor veilingheid ( tegen kantelen of , heb ik nog een fijn mousje in het deurtje gelegd, + dat ik ook nog 3 elastiekjes rond de lipo hang, voor de schokken wat op te vangen en dat spaart ook een beetje je lipo tegen krassen,
hoop je hiermee heb kunnen helpen
gretz steven