Even off topic vraagje...
Kent er iemand de Belgische wetgeving over RC auto's? Of heeft iemand een duidelijke link? Ik vind eigenlijk alleen maar dingen terug over vliegtuigen en Heli's.
Vandaag weer jackpot in het locale parkje. Geen kat te zien behalve de hond van madam die er vandoor gegaan is. Ze was razend op mij en verweet me een klein kind te zijn.

En ze wist zeker dat ik geen lawaai mocht maken met mijn speelgoed en dat ze de 'polies' zal bellen.
Ik zei dat ze dat moest doen en ineens uitleggen waarom haar hond niet aan de leiband liep... Ze is boos weggegaan en heeft uiteindelijk de hond kunnen recoveren. Niet echt eerlijke strijd overigens, een border collie tegen moeke van 60

.
Bij het 2e batterijpack ging ik even verder door, echt het bos is om een beetje te spelen. Stond ze ineens weer voor mij en zei ze boos: Volg je mij nu al?!! Ik zei dat ze daar zeker 40 jaar te oud voor was...
Maar ja, leuk vond ik het ook niet echt natuurlijk, daarom dat ik best wat info wil inwinnen voor het volgende 'incident' zich weer voordoet. Op het bord in het park staat in alle geval niets in die richting, tenzij gemotoriseerde voertuigen verboden zijn, maar dan mag de Elektische fiets er ook niet in denk ik..
Ik hoor het graag!
Bart