E-REVO topic

Je wilde toch de summit???:p

Greetz,
Joram

Jah, maar ik ga in Februari op wintersport en de Summit is dan misschien net leverbaar in Amerika (loopt altijd weer uit);) , en in Maart pas in Engeland, een beetje te laat dus

Foto's heb ik nog niet, veel te donker voor, komen morgen wel
Het is een best grote auto, wel errrrug mooi en stevig

Zitten 2 stickpacks in, Orion 4500's
Ik ga geen Li-Po rijden, nog steeds niet:p

Morgen moet ik alleen van de nieuwe zender alles overzetten (Acoms 2,4 GHz, met 2 ontvangers), en dan maar eens uitproberen :twisted:

Zo, vandaag even gereden (nog met de bijgeleverde zender)

De wegligging is echt top, je kan vol door de bochten heen, en vol op in de remmen (remweg van <1 m:eek:), acceleratie is ook goed en de top ook (heel iets minder als de E-Maxx)

Hierbij ook een paar foto's

E-Revo1.jpg

E-Revo2.jpg

E-Revo3.jpg

E-Revo4.jpg

Kortom, een prima auto:D

Brushless was voor mij geen optie, aangezien ik deze auto mede voor de wintersport heb gekocht..

Brushless en water gaat niet goed, dit kan nog

Ik koop er denk ik nog een keer (over een tijdje) een BL setje voor deze auto, en dan gaat deze electronica naar de E-Maxx:)

Weet iemand toevallig waar ik 17 mm of 23 mm HEX-adapters kan kopen, PK Racing heeft ze niet leverbaar

Ik heb 1 winkel gevonden:
rcp

23 mm voor de REVO, Savage
17 mm voor de Savage (Ook REVO?)

Brushless was voor mij geen optie, aangezien ik deze auto mede voor de wintersport heb gekocht..

Brushless en water gaat niet goed, dit kan nog

Ik koop er denk ik nog een keer (over een tijdje) een BL setje voor deze auto, en dan gaat deze electronica naar de E-Maxx:)

wat is brushless dan meer ongeschikt als niet brushless t.o.v. water en vocht.
want het verschil zit em niet in de e-revo opzich. de brushless versie heeft verder dezelfde eigenschappen als de niet brushless versie.
TRAXXAS - E-Revo Trucks geeft traxxas zelf aan op hun site.

De Brushless motor en regelaar zijn niet waterdicht

Bij de Brushed versie zitten er allemaal rubbers in de regelaar, en borstel motoren hebben sowieso geen problemen met water;)

Ik heb een vraagje maken electro auto´s even veel lawaai als nitro?? want anders zou ik een electro erbij kopen omdat die dan stiller is en dan kan ik op meer plekken rijden dus weet iemand dat of de e-revo met brushless moter meer geluid maakt dan een savage 3.5??

Ik heb een vraagje maken electro auto´s even veel lawaai als nitro?? want anders zou ik een electro erbij kopen omdat die dan stiller is en dan kan ik op meer plekken rijden dus weet iemand dat of de e-revo met brushless moter meer geluid maakt dan een savage 3.5??

Wat denk je zelf.... Hoe kan een electro nou zo'n herrie maken net als een nitro auto..? Het antwoord is dus een electro is veel stiller....
Beetje rare vraag maarja.. Je kan dit btw ook op youtube enzo zien.

Back