Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Verder bleek bij montage van het 54T spur gear, dat de motor de ESC koeler heel licht raakt. Hoewel het minimaal is en de koeler makkelijk te bewegen is, vind ik het niet netjes. Ik zal een klein randje van de koeler (buitenkan schroefgat) afvijlen.
waarom bestel je niet een 56t spur, kost maar iets van €2 en dan is ie misschien wel vrij. voor de tandwielverhouding zal het niet gek veel uitmaken.
18/54 of 18/56, dat maat echt niet een wereld van verschil
edit: het scheelt 2 km/u in topsnelheid
Je kan de spur vrij eenvoudig wisselen, zonder veel sleutelwerk. Slipperclutch losdraaien, veer verwijderen, en met een beetje wrikken op de as kan je het lagertje eruit krijgen. Vervolgens pak je de spur er zo af.
Je kan de spur vrij eenvoudig wisselen, zonder veel sleutelwerk. Slipperclutch losdraaien, veer verwijderen, en met een beetje wrikken op de as kan je het lagertje eruit krijgen. Vervolgens pak je de spur er zo af.