Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat doen die dan, en hoe gebruik je ze? Heb je daar een fotoke vanDikke post elastieken werken ook prima![]()
't is de tweede keer dat de schakelaar van mijn esc het begeeft.
De eerste maal kon ik hem reinigen, nu heeft hij blijkbaar finaal de geest gegeven.
Vervangen door een andere, en zo ja heeft iemand een link?
Of er tussenuit en draden verbinden.
Wat ik me dan afvraag: gaat de esc dan geen 2 of 3 cellen tellen als je de eerste lipo aansluit, en lipo 2 gewoon niet meetellen?
Waarschijnlijk niet gezien beide lipo's aangesloten moeten zijn om het circuit te sluiten, maar 'k wou de vraag toch eens stellen.
Thanks
Zo, ben na de caravan race aan het sleutelen gegaan. Tijdens het vrij rijden schoot mijn schokbreker los van het chassis. Bout was eruit. Ik kreeg er echter geen nieuwe in, dus de oude bout was afgebroken. In het plastic blijkt nu, dus die krijg ik er niet meer uit. Nieuwe Bulkhead gepakt, en de zooi uit elkaar gehaald. Blijkt bij nadere inspectie dat de bout die de pushrod verbindt met de draagarm ook is uit gelubberd. RPM Tru-track. Ook het naastgelegen gaatje houdt de schroef niet meer. Ga dus maar shoppen voor een nieuw setje Tru-tracks, of misschien maar gelijk de Hotracing, met adjustable Toe-inn.
Mag blijkbaar nog blij zijn dat ik de finish heb gehaald.
Wat doen die dan, en hoe gebruik je ze? Heb je daar een fotoke van
Speling compleet en voor altijd weg.
Is bij elkaar wéér een tientje, en ach ja, modelbouw hé.
Vond bij de brushed revo de 14mm meenemers (hexes) ook niet jé van dat.