E-REVO topic

Ik heb weer voor weinig wat onderdelen op de kop kunnen tikken :-)
Een voor en achter diff met bulkheads, lagers, etc en een extra setje shocks.
Kan ik eens wat gaan testen met andere olie e.d. en dat voor slechts 35 euro inclusief verzenden.
Soms is Ebay tock nog ergens goed voor.
Toevallig bij Ted gekocht? (jennys_rcsport)

ach na regen komt zonneschijn zeggen ze toch altijd. En het is kunstgras dus het loopt zo weg. Het kan nooit zo erg zijn als de no-nitro wedstrijd toen op mvw toen is de helft afgehaakt.

Ik kom ook mee met de groep van hieruit ik met een vorza.

Van het weerkend de E-revo even kunnen testen. Ik dacht, kom ik zet de zwarte stangen van de swaybar kit erop maar zowel in het terrein als op de weg vallen ze me wat tegen. Op mijn revo 3.3 heb ik de zilvere (softer) en die bevallen me beter. Waarmee rijden jullie?

ik zelf gebruik de zilveren. 't is geen garantie tegen omvallen, maar te stug wil ik de swaybars ook niet hebben gezien 't dan redelijk tegenwerkt in het terein.

Zoek me de tandjes naar alle pagina's v/d slayden mod's heb er twee maar zouden er meer moeten zijn iemand een linkje:confused:

Even een vraagje, ik heb nu al een tijdje gezocht maar kan het echt niet vinden. er is hier een tijdje geleden een post gemaakt met alle banden/velgen combinaties die goed zijn voor de ERBE. kan iemand die even re-posten?

alvast bedankt!

Back