E-REVO topic

Nogmaals castle ZELF mailen met jouw probleem. Dus niet de importeur ( ik tik toch geen chinees? ;-) )
Leg daar ook meteen uit dat waarom het hier kopen 2 jaar garantie is en in USA 6mnd!

Nogmaals castle ZELF mailen met jouw probleem. Dus niet de importeur ( ik tik toch geen chinees? ;-) )
Leg daar ook meteen uit dat waarom het hier kopen 2 jaar garantie is en in USA 6mnd!

Grapjas, dat is ook allang gebeurd; je meent toch niet dat ik jouw raad in de wind zou slaan,he...:p

Heb inmiddels al 3 mailtjes met verschillende vragen gestuurd en wacht hun antwoord rustig (not!) af...

Maar intussen zoek ik wel alternatieven.

Ik kan nu wel een mail er achteraan sturen ivm die garantieduur......maar die word dan ook pas 3 dagen later gelezen. En daar was ik niet achter gekomen als ik niet met de importeur had gebeld,he..

Dat is trouwens een kwestie van amerikaanse en europese wetgeving.

Ik denk niet dat Castle gaat zeggen:" Oow, wat lullig, stuur m maar op, dan fixen we het".
Dat zou mooi zijn, maar ook daar ga ik dan niet ...weken op wachten.

Ik heb m inmiddels open gemaakt en van alles geprobeerd en ik kan echt nix zien wat er niet zou kunnen kloppen; keb geen verstand van elektronica, maar wel n goede dosis logica..

Laatst bewerkt:
onderschat de klantenservice niet van castle hoor!
heb zo ooit eens gemaild met de vermelding dat men spoel kapot was.
kreeg ik 2dagen later een mailtje met de vraag achter mijn gegevens.
en een week later zat er een nieuwe spoel in de bus.
zonder maar 1 bewijs van garantie te moeten voorleggen!
superservice geven die mannen!

Grapjas, dat is ook allang gebeurd; je meent toch niet dat ik jouw raad in de wind zou slaan,he...:p

Heb inmiddels al 3 mailtjes met verschillende vragen gestuurd en wacht hun antwoord rustig (not!) af...

Maar intussen zoek ik wel alternatieven.

Ik kan nu wel een mail er achteraan sturen ivm die garantieduur......maar die word dan ook pas 3 dagen later gelezen. En daar was ik niet achter gekomen als ik niet met de importeur had gebeld,he..

Dat is trouwens een kwestie van amerikaanse en europese wetgeving.

Ik denk niet dat Castle gaat zeggen:" Oow, wat lullig, stuur m maar op, dan fixen we het".
Dat zou mooi zijn, maar ook daar ga ik dan niet ...weken op wachten.

Ik heb m inmiddels open gemaakt en van alles geprobeerd en ik kan echt nix zien wat er niet zou kunnen kloppen; keb geen verstand van elektronica, maar wel n goede dosis logica..

En dat hoor je overal, castle heeft nu eenmaal erg goede service.
Ik weet dat het lastig is, maar wacht geduldig af wat castle te zeggen heeft.
Of m voor die 70 euro laten maken, koop je ook geen nieuwe voor.

Klopt, dat hoor en lees ik vaker. Hoewel t moeilijk voor te stellen is...

Ik wacht dat antwoord af en wss zal ik ook nog eens gaan bellen met ze en gaan huilen aan de telefoon...:p

MAAR IK GA GEEN 8 WEKEN WACHTEN...DE ZOMER KOMT ERAAN:yes:

inderdaad gewoon een nieuwe kopen. en de oude op het gemak in garantie steken. als die dan terug komt. ofwel houden voor als je nog eens brokken hebt met de regelaar.ofwel gewoon doorverkopen!dat lijkt mij toch de snelste weg om weer rap te kunnen rijden.!

grtz

kan allemaal , maar ik wil meestal gewoon weten wat er aan de hand is.

Iig, bij de plaatselijke elektroboer hadden ze het over mosfeds, pdw en software, wat wss een patent is van de ontwikkelaar..

Je kunt de monster toch aan de pc linken,he. Zou die dan geen foutmelding geven van t een of ander zoals bij moderne auto's?

In mijn gearbox zit geloof ik 1 tandwieltje die over elkaar schieten met het remmen en het optrekken. Ik wil deze vervangen, zoude jullie enig idee hebben welke het kunnen zijn want er zitten redeleijk veel onderdeeltjes in de gearbox.

1 tandwiel vervangen is not done.
waarschijnlijk is het niet leverbaar en het is niet slim.
dus gewoon alle tandwielen (en evt je lagers) vervangen

Net weer eens met de revo op het strand geweest............misschien moet ik ook overgaan op stalen/summit assen ;-)
Weer linksvoor gebroken ( 2x totaal, en was al een gebruikte as )

Mashers en mul zand is niet een goede combi.
Heb voor tijdelijk wel weer een gebruikte as liggen ( nog 2 geloof ik ) maar zal ook ff 4 summit assen gaan proberen. Gelijk preventief alle wiellagers vervangen.

Bij mij besloot de regelaar moeilijk te doen. Het lijkt erop dat een van de fasen niet goed terugkoppeling krijgt van de motor.
Vanuit stilstand blijft de motor heen en weer klapperen, en veel heftiger dan de bedoeling is.
Als ik de auto een zetje geef dan rijdt hij prima. Gisteren ook de regelaar van iemand anders geprobeerd en daarmee ging het zoals het hoort.
Helaas ben ik in een verhuizing mijn aankoop en garantiebewijs kwijtgeraakt. En aangezien ik hem bij Toemen gekocht heb en ontzettende ruzie heb met die gast zit ik met een probleem :(

Lijkt op een los contact, en dat ie maar op 2 fasen rijdt. Even alle draden en contacten goed nalopen. Werkt dat niet dan contact opnemen met Castle, en zij doen niet zo moeilijk over garantie, en hebben een fixed price repair programma voor als het echt geen garantie is.

het was dus niet mijn gearbox, wel meteen opnieuw in gevet. Dus nu maar gaat kijken bij mijn voordiff, ik denk nu zelf dat de bevel gear en de grote gear over elkaar heen klikken, dus ik hoop dat de gears nog intact zijn voor eventueel het uitshimmen en anders nieuwe gears. Alleen bij het terug zetten van mijn slipper, is waar de schoentjes opkomen het dunne zijkantje afgebroken. De pinnetjes zitten er nog wel op waar het schoentje over gaat. Kan dit kwaad?

Back