E-REVO topic

ik heb al een keer met een spektrum zender gereden dus als je niet weet wat ik al heb moet je niet zulke dingen zeggen. en als die "andere" ook vinden dat ik van de hak op de tak spring, zal mij dat niet echt uitmaken. ik heb idd mijn conclusie al en wat dan nog? en als ik iets verkeerds zeg kunnen mensen toch mij gewoon verbeteren? je hoort op dit forum toch te leren?
en ik bedoelde niet over jou dat gedeelte maar over dat er nog steeds meer mensen zijn die hem goed vinden dan slecht, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen

Stelletje kemphanen,

Eigen topic aanmaken in de electronica booth , en knalle maar

Voor nu

:ontopic::ontopic::ontopic::ontopic::ontopic:

:ontopic::ontopic::ontopic:

Ik heb een DX3S gehad en heb nu een Futaba 3PM ( geloof ik ).
Als ik mijn geld weer uit kon geven zou ik direct naar Futaba of Sanwa kijken.
Mijn DX3S had een bereik van hooguit 20 meter als ik op een bult stond. ( hetzelfde als mijn Losi 27Mhz zender van 20 euro ofzo )
Mijn Futaba heb ik nog eens buiten bereik gehad terwijl ik mijn auto soms maar net zie.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn DX3E een beter bereik had terwijl die 100 euro minder kost.

Just my 2 cent's

Ruud

Ruud kappuh nou , 2 centen is hij echt wel meer waard .......:D

Ook jij geertja ;)

:ontopic::ontopic:

Waardeloze auto veel te duur voor zijn prijs kwaliteit verhouding , en nu is mijn achterband een beetje zacht, wat een kut auto ;)

:mrgreen:

Misschien dat we zo weer op het juiste spoor komen, alleen hoef je dat niet verwachten van de ns, je komt zo heel ergens anders uit ...........:thumbsup:

Hahaha...ik had blijkbaar beter niet begonnen over die zender.
Sorry gasten ^^

Sorry, ik poste via mijn tablet en dat ging niet zo snel.
Toen ik klaar waswaren er al weer 5 nieuwe posts :)

Is dit enkel mijn probleem of hebben jullie het ook zo moeilijk om keuzes te maken Met welke tires en wheels jullie zouden nemen?
Grrrr. Kom er gek van! Bb

Als je op HK kijkt kan je kiezen welke sier van rc car om dan verder je wielen etc. Te kiezen.
Nu staat er 1/16 - 1/8 - 1/10. Welke grote heeft een e-Revo nu eigenlijk?
Dat het geen 1/16 weet ik maar 8 of 10?

Hk ook wielen?? ga meteen ff kijken ;-)

Kan het zo snel ff niet vinden, maar bij HK zou ik iig nooit bandjes kopen ;-)
Proline is altijd goed, heb evt een setje te koop voor gras oa.

Ja op HK hebben ze er. Check jij eens want ik geraak er niet wijs uit.
Ik ben opzoek naar bandjes waarmee ik op het strand deftig kan rijden en die bestand zijn Tegen 6s. :)
Gras is nu het enigste waar ik niet op rij.
Je moet maar iets laten weten of kok iets hebt gevonden.
Grtz

Grasbanden bedoel ik ook, zachtere ondergronden, dus geen asfalt of andere stenen ondergronden.
Stuur mij anders ff een link, want ik kan geen banden vinden.

Ja op HK hebben ze er. Check jij eens want ik geraak er niet wijs uit.
Ik ben opzoek naar bandjes waarmee ik op het strand deftig kan rijden en die bestand zijn Tegen 6s. :)
Gras is nu het enigste waar ik niet op rij.
Je moet maar iets laten weten of kok iets hebt gevonden.
Grtz

:rolleyes:

Back