E-Savage Brushless

Beste Modelbouwforumers,

ik zag in een tijdschrift de E-Savage Brushless . Ik heb een paar filmpjes op youtube gezien en ik dacht : die moet ik hebben!

Alleen nu het probleem : waar kun je die halen?
ik heb wel een aantal site's gezien waar je hem kan halen, maar dat zijn allemaal buitenlandse site's en daar heb ik niet zo'n goede ervaring in.

Veel op google gezocht, maar ik heb niks gevonden!

weet mischien iemand waar je hem kan halen in een nederlandse webwinkel of normale winkel?

Alvast bedankt

je kan ook gwn een e-savage kopen en dan maak je hem zelf brushless.
en was het miss niet een savage flux ?

Als de Savage Flux je aantrekt kun je misschien ook kijken voor de E-Maxx Brushless van Traxxas. Komt ongeveer op hetzelfde neer. Misschien kende je die al, maar wie weet vindt je hem nog leuker. ;)

Grts

Als de Savage Flux je aantrekt kun je misschien ook kijken voor de E-Maxx Brushless van Traxxas. Komt ongeveer op hetzelfde neer. Misschien kende je die al, maar wie weet vindt je hem nog leuker. ;)

Grts
Flux koop je doorgaans voor te bashen, als dat je doel is van vergeet de E-Maxx maar weer snel.

Hmm ik denk dat hij een E-Savage bedoelt die is omgebouwd naar brushless...

@ potloodje
Heb ook al enkele artikels gelezen van een E-Savage brushless maar die zijn niet zo gekocht maar wel omgebouwd...

Groetjes

Flux koop je doorgaans voor te bashen, als dat je doel is van vergeet de E-Maxx maar weer snel.

Huh? sinds wanneer is de E-Maxx geen bash auto meer? 't is iig geen race MT. waarvoor is de E-Maxx dan wel? (beetje duur om als paperweight te gebruiken.)

M'n vader heeft een E-Maxx met een 4.5T Novak hv-maxx setje er in. (en Pro-Line Big Joe's er op.) kan me geen beter bash auto voorstellen om eerlijk te zijn. dant dat ding zeilt door de lucht, komt vrijwel overal overheen, en is niet kapot te krijgen.
Ik zeg niet dat de E-maxx beter is als de savage flux, heb namelijk nog nooit met een flux gereden. maar zeggen dat de E-maxx neit voor het bashen is, is hetzelfde als zeggen dat je met een boot neit kunt varen. ;)

Verkeerd geformuleerd : Als je een bash auto wilt ben je volgens verschillende bronnen beter af met een Flux dan met een EMBE.

Ik denk dat het elkaar neit veel zal doen om eerlijk te zijn. (zullen vast ook wel genoeg bronnen te vinden zijn die zeggen dat de EMBE beter is dan de Flux. :p you get my point. veel mense = veel verschillende meningen. )
het nadeel van deze auto's is een beetje dat ze zo duur zijn. dus er zijn bijna geen directe vergelijkingen (van 1 persoon die ze beide heeft, en met beide behoorlijk onbenullig doet om te kijken welke het sterkts is) dus echt een objectieve uitspraak kunnen maken is erg moeilijk. :(
Allemaal mooi spul in ieder geval! :)

Leuk spul is het zeker :) !! Maar zonder vooroordelen, lees de fora er eens op na. Er zijn genoeg flamers die een E-Maxx of Flux aanraden puur omdat ze er zelf een hebben. Maar er zijn er zeker ook genoeg die objectief kunnen oordelen of die beide hebben of hebben gehad. Hieronder wat links (heb niet alles compleet doorgelezen maar deze waren in ieder geval Pro-Flux, sommige hebben beide auto's gehad.

Destijds heb ik de Flux gekozen boven de E-Maxx en E-Revo vanwege de bash capaciteit (na zorgvuldig en uitgebreid onderzoek), dit terwijl ik zelf Traxxas top vond en HPI niet eens zo heel goed kende. Voor zover ik heb kunnen achterhaalde is de Savage legendarisch vanwege zijn bashcapaciteit, dit kan ik met mijn Flux wel staven, maar heb geen E-Maxx. Het design van de Savage is ook al jaren hetzelfde.

Google

Traxxas forum:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7

Beat Your Truck
1 / 2 / 3 / 4 / 5

HobbyTalk
1 / 2 / 3 / 4 / 5

RC Driver communitie
1 / 2

RCUniverse
1 / 2 / 3

Ik heb een E-Maxx nog nooit dit zien doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zover ik heb kunnen achterhaalde is de Savage legendarisch vanwege zijn bashcapaciteit, dit kan ik met mijn Flux wel staven, maar heb geen E-Maxx. Het design van de Savage is ook al jaren hetzelfde.

Van de E-Maxx ook. het oude type E-Maxx heeft een korter chassis, en dunnere aandrijfassen, thats it. anyways, Ik neem alles wat mensen zeggen met een korreltje zout, tot ze echt met harde nummers komen.
Ik bedoel, met de Flux hoeft je ook maar net precies verkeerd te landen, en je hebt iets kapot. als dan bij de e-maxx een vergelijkbare val wel goed gaat omdat je dit keer net iets anders neerkomt. ja, dan zal iedereen zeggen dat de E-Maxx beter zal zijn. (vice versa uiteraard) Objectief zijn is gewoonweg erg moeilijk als het er om gaat hoe sterk een auto is.
(mja.. als het daarom gaat wint de LST2 het denk ik ^.^ )

Ik wil zelf t.z.t. (volgend jaar) ook een Savage Flux er bij halen. dan heb ik een ERBE, een E-Muggy (truggy) en een Flux 3 wagens die toch weer totaal anders rijden.
De Flux lijkt me gewoon erg leuk omdat die leuk door de bochten 'waggelt' zeg maar. (teminste, ik neem aan dat hij net zo rijdt als z'n nitro broertjes in de bochten?)

13 jaar,en een rc auto van 800 euro kunnen/willen kopen:confused: dacht het niet..(ik niet toen ik 13 was,nu misschien net met mijn loontje)

LST heb ik inderdaad gelezen dat die super super sterk moet zijn. Helaas zijn de praktijk ervaringen tot nu toe anders (of niet Byte ?).

De Flux lijkt me gewoon erg leuk omdat die leuk door de bochten 'waggelt' zeg maar. (teminste, ik neem aan dat hij net zo rijdt als z'n nitro broertjes in de bochten?)
Wil je bochten maken met de Flux :o. Lol mijn advies koop offset velgen want de standaard banden zijn echt waardeloos wanneer je harder dan 50 gaat.

LST heb ik inderdaad gelezen dat die super super sterk moet zijn. Helaas zijn de praktijk ervaringen tot nu toe anders (of niet Byte ?).

Wil je bochten maken met de Flux :o. Lol mijn advies koop offset velgen want de standaard banden zijn echt waardeloos wanneer je harder dan 50 gaat.

Hihi :mrgreen: Ja, inderdaad, dat ding heeft amper gereden. Maar dat kwam eigenlijk omdat ik er zéér laat achterkwam dat het een LST1 was en geen LST2, en dat daar toch een redelijk verschil in zat :p Nouja, hij ligt thuis helemaal uit elkaar, en dan show ik hem hier op het forum wel en dan ga ik jou Flux (eindelijk) eens plat rijden :mrgreen:

Klamath heeft het de hele tijd over een LST2, en drkgkrl (...) over een Muggy die ook meer op een LST2 lijkt, vandaar dat de ervaringen zo goed zijn.

Back