E-Sky 3D CP2

• Topicstarter Topicstarter sakke
  • Startdatum Startdatum
4RC is wel een hele goedde winkel hoor, maar heb je bij rctechnics geen goede service dan? :roll:

Wat voor service wil je dan ?
Je krijgt wat je besteld, klaar. En je krijgt het nog snel ook.
Ik kan me niet indenken welke service er nodig is voor een setje plastik bladen.

Ik heb geen idee wat RCtechnics aan service geeft. Ik weet alleen dan 4rc.nl goede service geeft; Zoals geen gezeur als er iets niet goed is in een bouwdoos en hulp bij het invliegen als dat nodig is... dat soort dingen.

Laten we hier geen winkeldraadje van maken, ik wilde alleen even melden dat hun heb ook hebben.

Cheers,

Richard

Rctechnics geeft ook goede service, Marijn is ook een aardige kerel hoor. Ik had een keer een defecte servo, en kreeg zonder de oude in te leveren een nieuwe mee :thumbsup:

Grt.

Hulp met invliegen heb ik niet nodig, de eigenaar van rchobby online helpt me waarscheinlijk en anders de voorzitter. ik heb ook goede ervaringen met rctechnics, en daarmee sluit ik deze winkelbespreking :lol:

Ik schop dit draadje van heel diep weer naar boven,

Met de mededeling dat ook ik vanaf vandaag in het bezit ben van een Honeybee cp2
(dinsdag besteld en vandaag in huis, goeie service van RC-technics al zeg ik het zelf)
Het is niet me eerste heli, maar ik wou ook eens een Micro CP naast me Piccolo V2 hebben.

Nu is me al veel bekend, maar heb toch nog een paar vraagjes.
Waarvoor is de knop TRN die rechts boven op zit?
En zou ik ook me eigen FX18 zender kunnen gebruiken? (wel zo makkelijk alles op 1 zender)

hallo ik merk de cp versie niet zo gewild is...
wat vinden jullie dan van de fp...??

Back