hey,
ik ben begonnen met het heli vliegen. Het lukt al aardig maar:
na een aantal crashes (waarvan de laatste toch wel heftig...van de trap) vibreert mn heli heel erg bij het opdrijven van het toerental.
Hoe kan ik nagaan wat er scheef staat (hoofdas misschien)? Of ligt het ergens anders aan?
De laatste crash was net na ik de nieuwe bladen erop gezet had.
Waar kan ik reserve onderdelen hiervoor kopen?
Ik heb oa extra bladen nodig en een landingstel
Wat ik ook gemerkt heb is dat ik de trim helemaal op maximaal moet zetten (rechtertrim helemaal naar boven en helemaal naar rechts) om een een stabiele hoover te maken.
Rechtdoor en vooruit kan enkel door wederom de combi van rechterstick zwaar naar rechts en vooruit te duwen.
Wat kan hier de oorzaak zijn?
Graag hoor en leer ik van jullie experts!
grtn
Nicolas
ik ben begonnen met het heli vliegen. Het lukt al aardig maar:
na een aantal crashes (waarvan de laatste toch wel heftig...van de trap) vibreert mn heli heel erg bij het opdrijven van het toerental.
Hoe kan ik nagaan wat er scheef staat (hoofdas misschien)? Of ligt het ergens anders aan?
De laatste crash was net na ik de nieuwe bladen erop gezet had.
Waar kan ik reserve onderdelen hiervoor kopen?
Ik heb oa extra bladen nodig en een landingstel

Wat ik ook gemerkt heb is dat ik de trim helemaal op maximaal moet zetten (rechtertrim helemaal naar boven en helemaal naar rechts) om een een stabiele hoover te maken.
Rechtdoor en vooruit kan enkel door wederom de combi van rechterstick zwaar naar rechts en vooruit te duwen.
Wat kan hier de oorzaak zijn?
Graag hoor en leer ik van jullie experts!
grtn
Nicolas