E-sky onderdelen??

• Topicstarter Topicstarter d3nnisc
  • Startdatum Startdatum
D

d3nnisc

Guest
Hoi,

Weet iemand waar ze onderdelen voor de E-sky verkopen?
bedoel niet op het net maar in de winkel liefst omgeving Amsterdam.

Groet

Dennis

ja inderdaad maar liever gewoon een winkel waar ik naartoe kan gaan zonder dat ik dagen op de postbode zit te wachten :-(

ja inderdaad maar liever gewoon een winkel waar ik naartoe kan gaan zonder dat ik dagen op de postbode zit te wachten :-(

ja ja geduld is een schone zaak hoor:rolling:
Heb al eens 4 weken gewacht bij tnt:confused:
Maar toch nog gekregen hoor:mad:
mvg
Frederik:D :D

Voor 3 uur bestellen en je hebt het de volgende dag in huis (behalve zaterdag en zondag natuurlijk) bij RCTechnics. Ze zijn ook nog de nederlandse importeur dus meestal prima voorraad en goede prijzen.
Die ervaring heb ik ook! (op werkdagen en als je direct online betaalt tenminste)

Beste Mr F.van.Gent.

Ik weet in hemelsnaam niet waar je het nu over hebt. :confused:

Ik heb diverse onderdelen daar aangeschaft en de volgende dag thuis bezorgd gekregen. :yes:
Als iemand om raad of hulp vraagd en ik mag daar niet op reageren kunnen ze beter dit forum sluiten. :rolleyes:

Verder een prettig weekend toe gewenst.
Deze discusie is voor mij alweer gesloten.:showass:

Dat iemand onwaarheden verteld interesseert me niet, wie ze geloofd is gewoon dom :hammer:
user_online.gif

Hallo, Janneman, ik denk dat dit onderschrift van jou nogal verwarrend bij sommige mensen overkomt. Het lijkt net alsof je dit persoonlijk bedoelt ;)

Laatst bewerkt:
fbk,

Dat iemand onwaarheden verteld interesseert me niet, wie ze geloofd is gewoon dom

Wat heeft mijn onderschrift met dit onderwerp te maken??????????????????????????????????.

Dat onderschrift slaat op eerdere gebeurtenissen en ik ben niet van plan dit binnenkort weg te halen.

Laatst bewerkt:
Beste Mr F.van.Gent.

Ik weet in hemelsnaam niet waar je het nu over hebt. :confused:

Ik heb diverse onderdelen daar aangeschaft en de volgende dag thuis bezorgd gekregen. :yes:
Als iemand om raad of hulp vraagd en ik mag daar niet op reageren kunnen ze beter dit forum sluiten. :rolleyes:

Verder een prettig weekend toe gewenst.
Deze discusie is voor mij alweer gesloten.:showass:

Goh jij bent gauw op je teentjes (edit Rob) getrapt zeg
Ik zou maar geen auw roepen hoor:banana:
Er was namelijk iemand in dit gebeuren die dus geen zin had om op de post bode te wachten
Toen heb ik geschreven geduld is een schone zaak ik heb al eens 3 weken op iets gewacht bij de tnt
En daar komt jij met dat onderschrift aange wandeld :banana:
Nou ik dacht dat is dus voor mijn bedoeld :banana:
En aangezien je het dus niet geloofd want zo komt het wel bij mij over dus heb ik geschreven als dat je het dan maar aan Marc moest vragen Erg he
Als ik mijn eigen verdedigd:confused:
Mvg
Frederik:D:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, zouden jullie deze discussie via PM kunnen voortzetten?
Hij heeft namelijk niets te maken met het gevraagde!

Bedankt! ;)

Wat heeft mijn onderschrift met dit onderwerp te maken??????????????????????????????????.

Dat onderschrift slaat op eerdere gebeurtenissen en ik ben niet van plan dit binnenkort weg te halen.

Je hoeft het onderschrift van mij niet weg te halen hoor, ik bedoel alleen dat het verwarrend kan overkomen en dat was nu dus inderdaad het geval ;)

Mischien is dit iets.

Muco Modelbouw Amsterdam
Burgemeester Roellstraat 32, 1064 BP Amsterdam
Tel: 020 6147530

Ze hebben daar ook E-sky onderdelen.
Ik ga ook graag bij een shop kijken, het is voor mij ook prettiger om modelspullen aan te raken.
Gewoon die sfeer even snuiven als een klein kind in een speelgoedwinkel, heerlijk toch?
Succes ermee.

ja ja geduld is een schone zaak hoor:rolling:
Heb al eens 4 weken gewacht bij tnt:confused:
Maar toch nog gekregen hoor:mad:
mvg
Frederik:D :D

4 weken wachtten op TNT, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Klinkt meer als een gevalletje oeps die moest 4 weken geleden op de post.

Back