E-sky Strong horse

• Topicstarter Topicstarter simps1
  • Startdatum Startdatum
S

simps1

Guest
hallo allemaal,

wie kan mij helpen, ik ben sinds kort ook besmet met het RC virus!
Om te beginnen met deze hobby had ik een E-sky strong horse gekocht, best leuk bakkie maar naar een onbenullige aktie van mij is de voor vering geknapt, aan bijde kanten! Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg maar het is me wel gelukt :S.. Heeft er hier nog iemand tips ofzo om aan vering te komen voor mijn Strong horse?

Iedereen alvast bedankt voor de moeite en hulp!!
Mvg remco

Ik ben naar de zaak gegaan en die konden ze bestellen..
Ze zitten er alweer op, en zijn ook alweer kapot.
Echt een slechte kwaliteit..
Ik wil een nieuwe kopen een reely crostiger, ofwel de Bonza heb ik me laten vertellen. Is dit een leuk autotje voor een beginner?

Dat bevestigt maar weer eens een belangrijke regel in de modelbouw (in vele andere gebieden); Goedkoop is altijd duurkoop. ;)
Als je dus nu iets kwalitatiefs wilt kopen, zul je genoeg geld moeten betalen voor een goed merk. Ik denk dan aan merken als Tamiya, Kyosho, Hpi, Hotbodies, etc. Keuze genoeg.
Die Reely modellen zijn daarentegen weer van iets mindere kwaliteit, zo niet even slecht als die E-Sky.

Dat bevestigt maar weer eens een belangrijke regel in de modelbouw (in vele andere gebieden); Goedkoop is altijd duurkoop. ;)
Als je dus nu iets kwalitatiefs wilt kopen, zul je genoeg geld moeten betalen voor een goed merk. Ik denk dan aan merken als Tamiya, Kyosho, Hpi, Hotbodies, etc. Keuze genoeg.
Die Reely modellen zijn daarentegen weer van iets mindere kwaliteit, zo niet even slecht als die E-Sky.

Ik ben het helemaal met Sander eens. Ga eens naar een Modelbouwzaak en kijk wat ze daar hebben. Ze kunnen je advies geven etc. En als er weer zoiets gebeurd (bijvoorbeeld knappende veren;), waar ik overigens nog nooit van heb gehoord:p) kan je gewoon weer naar de zaak en spare-parts kopen ofwel reserve onderdelen. Want als ze een auto verkopen, hebben ze meestal ook reserve onderdelen voor je dat model in de zaak. En als je bij conrad koopt, ben je van conrad afhankelijk omdat je alleen daar je onderelen voor je Reely auto kan bestellen. Als je een goed merk koopt, zul je zien dat het model veel meer kwaliteit uitstraalt en meer kan hebben, meestal kun je het ook nog tunen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back