e-zilla of e-maxx?

topsnelheid is 40 dat is dan dus in ze 2.
van de e-zilla weet ik dat de standaart accu's prut zijn. met gp3300 gaat het stukken beter

Als ik dit zo lees kan je beter voor onroad gaan :?

E-Maxx en E-Zilla rijden beide rond de 40km/u
Maar bij monstertrucks gaat het om kracht en niet om snelheid

Dat schommelen, nog nooit last van gehad :)

Maargoed...als je zo graag en snelle auto wilt is onroad beter voor je :roll:

nee, onroad vind ik minder leuk.
ik heb zelf een elektro buggy en een nitor monstertruck.
ik ga de buggy weer verkopen als ik een leukere elektro truck heb.
onroad heb ik wel gehad...

Jazeker zijn die er wel, Ik heb er 1 en bevalt erg goed.

Het is erg leuk rijden met zo'n ding en de standaard accu's (GP3300) zijn ook goed.

Heb wel een extra setje Intellect 3800 accu's er bij gekocht.

Kort om zeer tevreden met de E-Zilla.

Groeten Jeroen.

En welke dan als eerst

Motoren van de Ezilla zijn ietsje sterker...maar door de 2-bak van de E-Maxx (Kan je via de zender schakelen) zit er geen verschil meer in 8)

wat is het hier een dooie boel... niemand is hier
is de ezilla zonder 2bak evengoed als de traxxas met 2bak?
en kun je ook een 2bak in de ezilla zetten?

Persoonlijk vind ik een E-zilla (of E-Savage) beter, maar dat kan ook komen omdat ik en mijn broer er beide 1 hebben. Maar zover ik weet kan de 2 bak niet in de E-zilla. Voor heel veel info over de E-zilla/E-Savage, kan je eens op http://E-savage.com (geen WWW ervoor) kijken.

persoonlijk vind ik de e-maxx beter, en dat komt omdat deze bij ons altijd de clubwedstrijden wint en de e-zilla's altijd kapot gaan :D :D

Valt wel mee met het stuk gaan. De C-hub is wat kwetsbaar, maar verder niets. Schijnt een HPI/Hotbodies probleem te zijn. Voor de wheelies hoef je niet perse eerst naar achter. Gewoon de slipper een stukje aandraaien. Eerst maximaal en dan een halve slag terug. Kan je prima wheelies maken.

Back