e-zilla of e-maxx?

Wat ik zelf heb ervaren is, de Diff cups, de Bulkheads en de skidplaten ( maar daar zijn de platen voor, nietwaaar? )

Het is niet noodzakelijk om deze te vervangen, maar als ze kapot gaan, vervang ze dan door alu als je budget het toelaat.

En stop nou eens met die snelheid en 2-bak etc...
Al ( te ) veel antwoorden op gegeven en je gaat gewoon door.

Grootste vriend is google en de officieële forums!

Nee, tot op heden niets gevonden. Net nog even weer voor het eerst dit jaar de Zilla laten buitenspelen. Ik heb vanmiddag de Savage (blauwe) veren erop gezet en de Tamiya stekkers door Corally stekkers vervangen. Ik had nog 2 volle packs liggen van vorig weekend, dus kon het mooi even testen. Ik heb hem nog nooit zo hard zien gaan. Wow! Met een aardige snelheid rijdend, trok ie nog de wheelies. Sommige waren iets te, waardoor hij soms op zijn rug belandde. Je moet wel een beetje voorzichtig gas geven als je de clutch hebt aangedraait.

Jezus.. Je maakt je naam wel waar...

Kijk eens naar de savvy TVP's.. Welnu, die zien er wel wat anders uit he? Idd, want ze zijn gemaakt voor een brandstofmotor.

En waarom zou je de bumbers van de sav erop willen zetten.. Ik zie het punt even niet.

nou ik vind een bumper wel handig, dat ieniemienie ding dat erop zit is alleen voor de schakelaar... ik was laatst vol met mn buggy tegen een container aangereden en toen zei ie krak...:'(

lord ultranoob zei:
weet iemand of die savy bumpers erop passen?
als je echt 38jaar bent dan klink je echt niet als een 38jarig iemand je klinkt als een kleuter en je woonplaats helemaal

die vraag stond er boven maar posten van andere mensen je kunt ook google gebruiken
ik kunt ook zelf op onder zoek gaan

mvg mike

Waar zijn bumpers voor...?

Idd..

Logisch dat hij krak zegt.

Back