e-zilla of e-maxx?

gwoon een savy bumper kopen
en kijken als hij past of je gaat naar de winkel toeen je neemt je auto mee
en vraagt als hij je ff mag kijken als hij er op wil

mvg mike

e_zilla.jpg

Er zit toch al een bumper op?

hoi,
intressant al die belangstelling in een bumper

maar wat mij belangrijker lijkt :idea: zijn de C-Hubs van de Savage of die op de Ezilla passen;
die van de Ezilla zijn plastic, maar voor de Savage is ook Aluminium verkrijgbaar,.... :!:
ze zien er hetzelfde uit op de foto, maar zal het passen?

ik heb de bumper eigenlijk nog niet nodig gehad, :lol: er zit toch een stuur op? en ook kun je remmen voordat je ergens tegenaanrijdt.
de achterbumper is alleen nodig om de wheeliebar aan vast te maken. & de voorbumper ? tja een paar krasjes ( schaafwondjes) van een koprol voorover.

maar lord ultranoob?
bent u nog aan t sparen of heeft u al wat gekocht,,, zilla of maxx

idee ! koop een E-maxx & een Ezilla & een savage, dan kan je alle onderdelen passen waar je maar wil... `t kost wat maar tis een goed idee

ik ehb nog nix gekocht, maar een ezilla en een emaxx is mij toch wat te duur:P als je met volle snelheid tegen een ding(container in mijn geval) aanrijdt, is dan alleen de bumper kapot?

Euhm... Dat ligt er helemaal aan hoe je de container raakt. Als je er met je wiel tegenaanknalt kan je arm breken b.v. En sja met volle snelheid crashen... Dat is iets wat vaak wel enige schade met zich meebrengt...

Dat kan je zelf toch ook wel bedenken, alles krijgt een klap dus :?

sja, ultranoob. Duidelijk :P

Als je tegen de bumper rijdt krijgt je hele chassis de schok te verwerken de bumper breekt de klap alleen wel iets.

lord ultranoob zei:
ik ehb nog nix gekocht, maar een ezilla en een emaxx is mij toch wat te duur:P als je met volle snelheid tegen een ding(container in mijn geval) aanrijdt, is dan alleen de bumper kapot?

Totaal nutteloos topic!
Alleen maar onzin over de bumper enzo

Mijn tip:
Neem een nikko, die hebben van die grote bumpers.

Probeer daar mee te rijden, wel eentje die max 6 km/u kan he want straks breekt de bumper nog!

Als het goed is zal bij de Zilla de bumper wel een beetje naar achter buigen
De bumper van de E-Maxx heb ik nog niet kapot gekregen, zelfs niet bij 2 meter hoogte recht op de bumper :P

Maargoed, uiteindelijk zullen er dingen kapot gaan, so what?!, dan bestel je weer nieuwe :roll: .
Of je zet hem op de kast met een mooi lampje dr boven

Back