Eachine Racer 250 FPV Drone w/ Eachine I6 2.4G 6CH Transmitter 7 Inch 32CH Monitor HD Camera RTF

ik heb die Eachine ook gekocht en ik vlieg die RTF versie met FPV scherm,
vliegen doet hij binnen, buiten, bij dag, bij nacht, alles top,
alleen acro vind ik niet,
ik heb wel de zender ontknoopt, dat ik de zender kan programmeren, maar de multi doet niks anders ???

moet ik dan zo 'n kabel kopen voor de PC en daar nog wat aan instellen in de multi ???

(sorry, mijn passie zijn heli's, en ik heb weinig tijd voor de multi,
maar wel 'n mooi speeltuig, als je ontspannen wil vliegen !)

bedankt voor tips,
en iedereen veel plezier !

Groet
Heli-Uwe

Daar zit een CC3D in toch Uwe ? Die moet je inderdaad met een usb aan je pc hangen ( gewoon standaard usd kabel, niets speciaals).

Daar kan ja dan via open pilot eens kijken wat de instellingen zijn :

Eventueel kan je er ook Cleanflight of betaflight op flashen :-)

naamloos-png.197570

d a n k e !~!!

open-pilot geïnstalleerd en je kan alles instellen,
ik heb nu maar 3 vlieg-modis ingesteld,
en het werkt, wel aardig op rate, wouw !

ik zie in de "uitgebreide" handleiding van Eachine 250 racer,
dat je ook 4s 2200 mAH lipos gebruiken kan,
gaat dat goed met de camera en de anderen onderdelen,
of gaan die doorbranden ????

kan me iemand helpen ?

Danke
Uwe

2200 mAH lijkt me wat groot, maar 4S is verder geen probleem.
.. en ik maak niks kapot aan de elektronica (zo als camera, ontvanger, enzv.) ??
dat zou leuk zijn, goed ... hoeft geen 2200 mAH maar 4s zou wel een wereld verschil zijn,

ik heb mijn oude T Rex 450 sport na lange tijd hebben getest met 4 s,
phhhhuu .. wat een raket plotseling !

iig dank je @leo-rcc: !

Groet
Uwe

eergister de EACHINE VR-007 zoals ook op pagina 1 staat besteld. zijn veel positieve reviews over te lezen! zeker voor een beginner (zoals ikzelf) is het een niet al te grote uitgave en kan je toch mooi in de hobby komen.

ook direct maar de FX797T600TVL all in one camera + zender besteld (quanum elite van hobbyking) 5.8GHZ 40CH 25mW camera die je overal op kan plakken. bezit zelf de Blade nano QX en ben vooral benieuwd naar de micro FPV quads, welke je binnen en buiten kan vliegen.

(EDIT) ik heb de standaard nano QX zender (DSMX). weet iemand of deze direct te binden valt met een DSMX ontvanger? alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
ik vlieg de Eachine 250 racer nu met (standaard) 3-blad-props,
de multi heeft een betere lift en is meer stabiel in de bochten,
de motoren kakken niet in, dus een grote verbetering,

ik durf nog niet met 4s te vliegen, omdat ik bang ben dat de elektronica niet mee speelt,
ik weet, boven heeft iemand geschreven, dat het kan, maar heeft het iemand idd ook getest ???
(ik heb de RTF versie en heb een upgrade met Open-Pilot gemaakt en een zender upgrade)

Dank voor reacties !

Groet
Uwe

Ziet er mooi uit! Vind 3blads altijd stoerder staan dan normale props.. ^^ ben momenteel aan het wachten op de fpv equipment en onderdelen om mijn halve ZMR250 vliegend te kunnen krijgen.

Eachine vr007 is binnen! Kwam met de 1600MaH enkele accu. Batterijduur heb ik nog niet kunnen testen maar geheel lijkt erg stevig! Gaat gelijk een polarised antenne op. Zal wel wennen zijn de eerste vluchten :)

vliegtijd met 1500 mAh 3s lipo rond de 6 - 7 minuten, kan wel wat meer,
maar is snel minder, als je hard vliegt,
ik ga het met de telemetrie in de gaten houden, maar 6 minuten gaat altijd,

jij ook veel plezier @m*n: (ik vind de letter tussen m en n niet).

Groet
Uwe

Ik vlieg met mijn ZMR250 met multistar 1400mAh 4s ongeveer 6 min .
Maar dan gebruik ik veel throttle .
Vind het wel mooi zo .

gr Wim

gisteren 7 vluchten gemaakt bij de club met wel wat wind,
resultaat: de 3 blads props geven behoorlijk meer lift, zonder dat de motoren inkakken
en zonder dat ESC's of motoren te warm worden. leuk dus.

Uwe, ik weet niet of je vraag al beantwoord is, maar ja ik heb ook een Eachine 250 en ik heb hem op 4S getest, alles werk (en blijft werken) tot nu toe. Ik heb hem gebruikt gekocht en had alleen een 4S met XT60 plug. Wil gaan vliegen op 3S.

Bij mij liepen 2 motoren zwaar, heb de ring om de as (onder de cir-clip) dunner geslepen, nu lopen ze beter.
Als eerder al gemeld ook al 1 LED voor stuk.
Antenne brak heel makkelijk af na een klein tikje, kwam er toen ook achter dat er een afwijkende plug op zit (RP) dus de antennes die ik nog had passen niet....
Veel boutjes zaten los.

De CC3D was eenvoudig in te stellen met LibrePilot, vlieg hem met Orange en DX8, gaat prima (heb nog geen flight modus geprogrammeerd, dat word de volgende stap).

Het enige waar ik nog iets aan twijfel zijn de ESC's, ik vind ze wel erg klein (eigenlijk geen idee hoeveel Ah ze zijn...) maar ben bang dat die het op 4S met 5" props wel zwaar krijgen.

Ik vind het een leuk ding, voor redelijk geld, ik ga eerst maar een nieuwe antenne bestellen, een 3S om solderen naar XT60, en dan vliegen, heb "high hopes" we zullen zien.

Back