Uwe, ik weet niet of je vraag al beantwoord is, maar ja ik heb ook een Eachine 250 en ik heb hem op 4S getest, alles werk (en blijft werken) tot nu toe. Ik heb hem gebruikt gekocht en had alleen een 4S met XT60 plug. Wil gaan vliegen op 3S.
Bij mij liepen 2 motoren zwaar, heb de ring om de as (onder de cir-clip) dunner geslepen, nu lopen ze beter.
Als eerder al gemeld ook al 1 LED voor stuk.
Antenne brak heel makkelijk af na een klein tikje, kwam er toen ook achter dat er een afwijkende plug op zit (RP) dus de antennes die ik nog had passen niet....
Veel boutjes zaten los.
De CC3D was eenvoudig in te stellen met LibrePilot, vlieg hem met Orange en DX8, gaat prima (heb nog geen flight modus geprogrammeerd, dat word de volgende stap).
Het enige waar ik nog iets aan twijfel zijn de ESC's, ik vind ze wel erg klein (eigenlijk geen idee hoeveel Ah ze zijn...) maar ben bang dat die het op 4S met 5" props wel zwaar krijgen.
Ik vind het een leuk ding, voor redelijk geld, ik ga eerst maar een nieuwe antenne bestellen, een 3S om solderen naar XT60, en dan vliegen, heb "high hopes" we zullen zien.