Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alle roerhorentjes staan verkeerd om.
MVG. Robert.
Jah het kan wel...maar eigenlijk zou je het scharnierpunt van je servostang op je roerhoorn haaks op het scharnierpunt van je roer moeten staan. Pas dan krijg je evenveel uitslag naar bijde kanten op. Dat gaat dan ook heel gelijkmatig. Doe je dat niet dan moet je het compenseren met je zenderinstellingen. Dat lukt overigens ook gedeeltelijk omdat je servohevelweg een andere baan beschrijft dan jou roerhoorn. Mechanisch gezien bouw je ook onnodige momenten op in je roer die weer negatieve invloed hebben op je besturing (tordatie enz.)
MVG. Robert.
Had eerst:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 35-30 1400Kv / 470w
Die grote motor duwde bij half gas op 3s het vliegtuig al verder voorover dan ik met elevator kon corrigeren, daarnaast zorgde het gewicht ervoor dat hij de neiging had "om te vallen".
Jammer, had 't even gezegd. Je had eenvoudig met wat vulringen de thrust angle van de motor aan kunnen passen, zodat hij niet naar beneden duwt. Da's weer typisch iets voor een Chinees schuimpje, thrust angle niet correct, om moedeloos van te worden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Ik ben alleen een ontzettende noob op dit gebied en heb geen idee wat voor hoek de motor dan zou moeten hebben.
Bedankt voor het advies, ik zal het morgen eens proberen.
Voordat je morgen die kist nu gelijk de grond in boort,