Easy Glider Pro

Ik ben een EasyGgliderPpro aan het afbouwen en vraag me af of je de servo's voor de ailerons niet beter rechtstreeks kan aansluiten op de ontvanger. Op de Pro versie zijn verbindingsstekkers te plaatsen onder de vleugel.

Zijn er Easy Glider Pro vliegers die hier goede of slechte ervaringen mee hebben.

Henny

Ik ben een EasyGgliderPpro aan het afbouwen en vraag me af of je de servo's voor de ailerons niet beter rechtstreeks kan aansluiten op de ontvanger. Op de Pro versie zijn verbindingsstekkers te plaatsen onder de vleugel.

Zijn er Easy Glider Pro vliegers die hier goede of slechte ervaringen mee hebben.

Henny

Hallo Henny,

Ik zou ze zeker apart op een kanaal in de ontvanger steken, hiermee kan je de differientiering namelijk mooi instellen waardoor hij beter vliegt

succes

Terence

Hoe wil je de vleugels er af halen als die stekkers rechtstreeks op de ontvanger zitten? Natuurlijk kan het maar erg handig is het niet natuurlijk, tenzij je hem altijd in elkaar laat zitten.

Hallo Henny,
Vlieg al bijna tweejaar regelmatig met een easygliderpro en geen slechte ervaring met de verbindingsstekkers tot nu toe gehad.
frits

Terence, het was wel de bedoeling de servo's aparte aan te sturen.

Als ik zo de reactie lees dan ga ik ze op de door multiplex voorgeschreven wijze aansluiten dus de aansluitingen onder de vleugels.

Bedankt voor de reacties

Groetjes Henny

Terence, het was wel de bedoeling de servo's aparte aan te sturen.

Als ik zo de reactie lees dan ga ik ze op de door multiplex voorgeschreven wijze aansluiten dus de aansluitingen onder de vleugels.

Bedankt voor de reacties

Groetjes Henny

Sorry begreep je vraag even verkeerd, maar ook ik heb geen slechte ervaring met de door multiplex aangegeven manier van stekkerverbinding, je moet alleen de lengte van de kabel die uit de vleugel komt op de goede maat houden anders zitten ze klem tussen vleugel en romp.

succes

Terence

Back