Easy glider

Hi

Ik heb nog een doos staan met easy glider er in
Nu wil ik de motor net zo monteren als easy star

Weet iemand zoiets kant en klaar tekoop
Of wordt het zelf maken

Rob

Of heeft iemand nog nieuwe easy star romp. Moet nieuw zijn

Robot,

ik heb ook erg lang gezocht naar een kant en klare oplossing, maar volgens mij zijn deze er echt niet! Maar, zelf maken is echt easy! heb het zelf ook gedaan. Ik had gewoon een stuk langwerpig carbon in de vorm van een soort vin gezaagd. Deze er haaks in gelijmd. Werkte perfect totdat ik 'm met mach 5 de grond in boorde! Haha!

Oke thanks

Maar dat maken kost tijd
En dat heb ik zo weinig

Wil klein fpv vliegtuig er bij zweef kisje
Mischien maar bixler bestellen. Die kosten bijna niks
Dacht dat ze wat slap waren

Easy glider voor komende winter houden???

Weet het effe niet

Kan je niet iets uit plastic trekken. Moet je natuurlijk wel eerst een malletje hebben.

Ben vanavond begonnen aan de bixler 1.1. Er loopt van links tot rechts buis door de vleugel.
Staart zelf vond ik wel wat wiebelig toen ik hem gelijmt had. Zou je vooraf ook wat verstevigingen aan kunnen brengen. Het is op zich wel stevig genoeg voor het kistje.

Heb heb besteld via Duitsland ArtF (zonder ESC, accu en ontvanger.
3300 lipo moet makkelijk kunnen.

Steuntje voor de Bixler is ook niets anders dan 4mm triplex plaatje circa 8x2cm met een motorschot erop geplakt.
Daarom heen dan wat schuim.

Ik heb twee weken geleden de bixler 2 gebouwd! turnigy 2826-6 2200kv met 3S 2200 40 amp esc en gopro aan boord.

Vliegeigenschappen: rustig, bij meer dan half gas stijgt hij als een gek.

De koolstofbuis die je erbij krijgt is waardeloos, veel te slap, net zoals de bevestiging methode. twee schroeven door de vleugel. Buis en vleugelbevestiging braken beide af na eerste crash.

Het schuim is inderdaad best wel slap. Ik heb eerder al twee easystars gehad, deze zijn naar mijn mening veel duurzamer en hebben een hogere kwaliteit!

Ik vlieg mijn bixler nu met 2x2200 parallel, gaat opzich prima, maar na deze ga ik zeker terug naar de easystar!

Ik heb twee weken geleden de bixler 2 gebouwd! turnigy 2826-6 2200kv met 3S 2200 40 amp esc en gopro aan boord.

Vliegeigenschappen: rustig, bij meer dan half gas stijgt hij als een gek.

De koolstofbuis die je erbij krijgt is waardeloos, veel te slap, net zoals de bevestiging methode. twee schroeven door de vleugel. Buis en vleugelbevestiging braken beide af na eerste crash.

Het schuim is inderdaad best wel slap. Ik heb eerder al twee easystars gehad, deze zijn naar mijn mening veel duurzamer en hebben een hogere kwaliteit!

Ik vlieg mijn bixler nu met 2x2200 parallel, gaat opzich prima, maar na deze ga ik zeker terug naar de easystar!

Dus je kan een kleiner propje er op zetten
Zal het vlieg gedag ook rustiger worden

Ik heb nog 2 sets vleugels van easy star
Maar kan geen romp vinden

Heb skywalker 168 en 188. Zwift maxi en twinstart

Wil zweef fpv kist er bij
Easy star is mooi formaat

Luxe probleem zal ik maar zeggen

Klopt, zal het dit weekend eens doen. Haha, ik heb toevallig ook nog 2 setjes vleugels. Bij quartel kan je volgens mij n romp kopen voor een euro of 20!

Ik wilde een tijd ook een fpv zwever, maar t nadeel is dat er zo weinig zijn die geen prop aan de voorkant hebben!

als we het toch over camp props hebben, ik heb net een aeronaut camp prop 7X4 binnen gekregen. Helemaal vergeten dat je hiervoor een adapter nodig hebt. Welke gebruiken de meeste mensen hier?

Back