Hoi hoi,
Ik sta er altijd van te kijken waarom ze de toestellen willen veranderen, wat je wilt doen is de Easy Glider ervan maken, koop dan gewoon zo'n ding.
Deze is gemaakt om lol mee te hebben zonder allerlei fratsen en als je denkt, nu wil ik meer dan is er zijn opvolger...
De Easy kan alles wat de piloot kan zeg ik altijd maar, als ik zie dat je gewoon rugvluchten kan vliegen met zo'n ding
En wieltjes zijn leuk maar wat is er nu eenvoudiger dan een buiklanding... en voor opstijgen heb je er alleen wat aan als je een mooie ondergrond hebt en wat is er nu makkelijker dan weggooien ...
En extra versteviging, dat ding is bijna onverwoestbaar te noemen.
Kijk en experimenteren is altijd leuk, maar een toestel verbouwen is zonde.
De makers van dit toestel ( Multiplex ) hebben alles al uitgeprobeert voor ons en dit was het beste resultaat
Dat zelfde geld voor meer power er in stoppen, het profiel van de vleugel is niet gemaakt om met hoge snelheid op te stijgen.
Geniet gewoon van een leuk model en als je snelheid wilt, koop dan een model wat voor snelheid is gemaakt.
De luchtgaten zijn wel nuttig en dat had ik hier ook al gezien, het schijnt goed te werken en het vlieggedrag niet te beinvloeden.
En je tekeningen vind ik mooi, erg duidelijk... en als je ook zo mooi kan bouwen heb ik er alle vertrouwen in.
Verder veel plezier met het verbouwen
Groeten Martin