Easyfly 3 starter edition

Ik heb laatst deze simulator gekocht maar heb hier 1 probleem bij.
Ik kan namelijk niet met het EC 07 model (heli) vliegen. Hij toont wel de heli maar krijg hem met niks aan de praat.
Alle andere modellen vliegen zeer goed zonder probleem.

Helaas is bij deze versie alleen een coax heli inbegrepen dus zit ik nu uit verveling maar met vliegtuigen bezig.
Heb al 3 maal geprobeerd om naar de support van Ikarus te mailen, echter zonder reactie.

mooi terug brengen naar de winkel en e deftige sim kopen...
Easy fly3: kennis van me had die ook gekocht :( . heb die es getest.. der zit niets op (4 modellen of zo) en tegen dat je wat modellen hebt ben je al wat extra euri kwijt..

bv phoenix of zo. tegenwoordig 80pound bij fastlads...
phoenix kan je steeds GRATIS upgraden en updaten...
heb ooit eens kapot kabeltje gehad in verloopstukje (eigen schuld) 16 uur later had ik al e antwoord van PHOENIXsupport !

stae had da probleem ook, controls aanpassen bij control settup, daar kan je wheelbreak / autorotation aanpassen zodat je die kan controlleren met de numpad

maar geef ketnet wel gelijk, op heli gebied phoenix ( meestal 99 euro)

Laatst bewerkt door een moderator:
....Mmmm

Ik had precies het zelfde met Easyfly 3 voor de mac. Met alle instellingen die er mogelijk waren heb ik het niet aan de praat gekregen. Uiteindelijk heb ik AeroFly Pro Delux gekocht. Bijna het zelfde programma maar dan werkt alles...

PhoenixRC heb ik eigenlijk direct na de release van de allereerste versie gekocht.
Het enige echt goede alternatief op het gebied van heli's is ReflexXTR, maar die is een heel stuk duurder.
Realflight is ook zeker niet verkeerd, maar daar betaal je dus voor expansion packs en is ook duurder in aanschaf.
Zelf vind ik de online optie in PhoenixRC echt enorm leuk.
Ik vlieg met mensen over de gehele wereld, wissel vlieg en setuptips uit, en oefen tegelijkertijd, wat wil je nog meer :D.

Grt,
Eric

heb het aan de praat gekregen hoor, bedankt!
Maar ik vind deze fixed pitch heli (EC07) wel makkelijk vliegen eigenlijk..Is dit dan wel een realistische simulator te noemen?

Ik heb hier ook een reflex xtr sim liggen maar die vind ik dan weer extreem moeilijk..behalve de grotere heli's (vario).
heb wel een gewone 6ch Esky zender die ik binnenkort ga vervangen door de FF7 van futaba denk ik.
Dan maar gelijk de Phoenix aanschaffen...

Back