jan brilman
Forum veteraan
Kijk, daar hebben we wat aan . . . 8)
Igwe, bedankt!
Ik ga zsm. bestellen!
jan.
Igwe, bedankt!

Ik ga zsm. bestellen!

jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:? :? ik vind jouw een knappe jongen als jij een pci kaart in een agp sleuf krijgt :? :? haha nee het ligt echt aan de chipset ik heb in deze pc de 5.1 versie van de chip en met die werkt de gameport ook niet, ik heb meneden de 4,1 versie en daar ook niej dus het licht echt aan de kaart.juultje zei:Hé mannen,
Voor je iets koopt denk ik nog aan iets. Ben wel goed met computers en had een vraagje. :lol: Zou je er niets op tegen hebben om je kast er af te halen en eens een foto nemen van je moederbord(opletten voor statische elektriciteit en leg je computer af)c: . Heb zo een vermoeden dat je videokaart aangesloten is op een oude sleuf
(kan naam niet herinneren(AGP)) die ze gebruiken voor compatibiliteit zodat je meer plaats hebt om een usb-outs in te planten.
Gewoon 2 min werk kan beetje geld uitsparen.
Welke pc heb je trouwens.
En Jan, hoe staan de zaken er voor?
Fijn dat het gelukt is Jan
FMS 2.0 Beta 7 won't install.
If the FMS installation displays this message: "There is already another version of FMS installed on this system. Please uninstall it first.", but you have uninstalled all old versions of the FMS you can do the following:
- Run RegEdit to edit your Windows registry
- Browse to the key "HKEY_CURRENT_USER\Software\Flying-Model-Simulator"
- Delete the whole folder "Flying-Model-Simulator" from the registry
- Try to install the FMS once more