easystar 12 v oplader

• Topicstarter Topicstarter tekke
  • Startdatum Startdatum
T

tekke

Guest
hej ,
ik heb een rtf pakket van easystar en daar zit een oplader bij van 12 v maar kan ik die aansluiten op een autobatterij , ja die heeft 12 v maar wel 450 ampère... is dat niet te veel???...

"450 Ah" Poehh die is groot, vult zeker de hele auto :p.
Even serieus, Ampere is iets wat de accu KAN leveren. Net als de kraan in de keuken die kan 10 liter water per minuut leveren, maar als de kraan maar een klein beetje open staat levert hij veel minder. Kort; gewoon aansluiten die lader en het gaat goed.

450 Ampére lijkt me wat veel:o Denk dat je het als 450 Ah moet lezen en dat staat voor de capaciteit.

Je kunt vlekkeloos een 12V lader aansluiten op een autobatterij. Veel jongens (en in mindere mate meisjes) doen het via de accu van hun auto omdat veel vlieglocaties geen netstroom hebben.

Stevo

hej,
heb juist lang kunne vliegen! eerste keer :d
maar heb slecht geland en romp gebroken heb de romp nu wat gespalkt, nu hopen dat hij sews terug vliegt?
nja, maar voor informatie wat kost zo een nieuwe romp apart?

mvg

Hoi Tekke,

Een nieuwe romp kost 18,50 Euro

Maar ik weet niet waar je woont ?

Je moet gewoon uitleg krijgen van iemand die weet waar hij mee bezig is en die je kunt uitleggen wat je wel en niet kunt doen met het toestel en dan blijft hij heel.

Hij hoeft namelijk niet kapot.

Zoek een modelvlieger die je kan helpen, heb je veel meer plezier van deze hobby en eenmaal geleerd verleer je het nooit meer.

Groeten Martin

heb een hele namiddag gevlogen en heb het nu al wel onder de knie :) toch bedankt.

hej,
ik merkte dat een betere batterij, motor naarmate van tijd wel handig zou zijn.
Nu wat stellen jullie voor, welke batterij is wat beter en welke motor is de stap na deze motor en batterij (rtf pakket). dus wat sterker..
Kunnen al de batterijen opgeladen worden met de 12 v oplader van het pakket of kan je voorstel van batt. motor met deze oplader opgeladen worden?

mvg en bedankt om de vragen op te lossen

Voor andere acu/ motor kun je beter in het draadje Easystar gaan kijken. Hierin staat van verschillende mensen wat zij gedaan hebben en hoe ze het gedaan hebben. Zeer leerzaam en nuttig :D

Back