easystar rtf of bouwkit?

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
A

Acropilot

Guest
wat is nu het best een rtf of een bouwkit met in de winkel aangekochte aparte onderdelen bv motor enz?????
waarschijnlijk zeggen juliie bouwdoos maar ik denk aangezien ik nog jong ben dat ik er niets van ga begrijpen bv dat solderen(zoals lassen??)
ga ik niet kunnen en dan nog zorgen dat alles op zijn plaats zit
daarom dacht ik aan een rtf aangezien je dan alleen de vleugel moet monteren en de servo's opladen. maar mij kan het niet veel schelen want het is men eerste vliegtuig dus een TRY OUT als het mij niet bevalt zit ik daar dan bv. met een dure zender...
ik weet het echt niet....

wat denken jullie is dat ineensteken van de easystar simpel of niet?
zoja volg ik automatisch jullie raad op 8) :lol:

greets

Je zegt het zelf, een bouwdoos kan je zelf samen stellen, en zonodig zelf kiezen wat je er allemaal inzet.

En bij een RTF kan je meteen vliegen (mits je het kan) en hoef je er zelf weinig aan te bouwen.

Als ik jou hoor, zou ik voor een RTF model gaan, helemaal als je zelf bijna niks weet.
Als het je toch zal bevallen, kan je de servo´s regelaar en ontvanger, wel weer kwijt in een ander type vliegtuig......niet veel, maar er zijn er genoeg.

En die zender....ja ach, daar heb je meestal niet meer zoveel aan, maar dan weet je wel zeker of je het vliegen leuk vind.
Het kost je dan iets meer....maar als je het echt leuk vind....maakt dat nou ook niet zo veel uit, althans dat vind ik......en de zender gebruik je dan gewoon lekker als je op vakantie gaat en je de dure spullen niet wilt meenemen....of voor iets anders :wink:

Andere zeggen weer koop een goede zender, ben je meteen klaar, en bevalt het je niet heeft hij nog een mooie verkoopwaarde, ik kan niet in je portomonee kijken. :wink:

Back