Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beste Liefhebbers,
Waarschijnlijk zal het wel op dit forum staan, maar ik kan het niet vinden. Ik heb een easystar en wil hier een watervliegtuig van maken. Als het even kan wil ik de drijvers er ook af halen. Ik weet niet of dit mogelijk is, weet 1 van jullie dit toevallig?
Dat gaat om onderstaand toestel, hier kun je een filmje bekijken en dit is de site van de eigenaar waar wat meer beschreven staat. Drijvers zijn van minimag en overal verkrijgbaar.
Als je verder wilt zoeken, "easystar floats" zal de nodige resultaten opleven bij google sessie. Succes en laat hier nog even zien wat het geworden is! Nog een voorbeeldje.
PS, Easystar kan ook standaard prima op het water landen, alleen gaatje voor antenne dichtmaken (ik spreek uit ervaring... ).
De easystar komt zelfs in de standaard setup met minimag drijvers los van het water. Moet wel een lange aanloop nemen. Iemand ervaring met alleen maar wingfloats en de romp als drijver gebruiken ?