easystar welke elektronica

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi ik ga dus voor de easystar maar welke goedkope mar toch redelijke elektronica kan ik er het beste inzetten dus 2 servo´s, regelaar ,accu ,lader zender hoeft er niet bij dus wie zou een lijstje kunnen maken die toch goed maar goedkoop is en de site bij zetten waar ik het het beste kan bestellen gr.timothy ps.zit bij de losse easy trouwens de servostangetjes er al bij of moet je die ook nog kopen en welke plakband want ik wil wel makkelijk bij de elektro kunnen

Servostangetjes zitten er bij.
Plakband: Pattex verstevigde transparante tape bij de Gamma.
Servo's 5,50 euro bij Conrad (zit je wel met een min. bestelbedrag).

Groeten, Aad

ik wil het volgende

bij quartel easystar + 8euro verzendkosten 77 euro
bij rc technics
regelaar 17 Amps Brushless Speed Controller 24,50 euro (is die geschikt voor de standaart 400 motor)
2 Micro Servo 9 gram HET-RC totaal 17 euro
1 accu een LiPo 11.1V 1500MAH (15C) nu voor 33,75 euro
+ 5,50 is totaal 157,75 euro

en dan heb ik als ik het goed heb alleen nog een zender en ontvanger nodig om hem vliegklaar te maken of ben ik wat vergeten maar kan die motor op die regelaar ik vind het wel een mooi setje moet ik alleen nog een mooie zender hebben i denk een mx16 ofzo

oja ik moet ook nog een lader hebben maar welke lipolader is het goedkoopst

Hallo Timpy,

De regelaar die je wilt aanschaffen is niet geschikt voor een speed 400.
Vraag in de winkel welke regelaar je kunt gebruiken en let daarbij op dat deze een afslag heeft voor 3 cellen. Dit zorgt ervoor dat je accu niet te veel ontlaadt wordt bij het vliegen, anders gaat namelijk je accu stuk.

Een lipo lader hoeft niet zo duur te zijn meer tegenwoordig :D Ik weet zo alleen niet welk type en merk het beste is. Misschien dat er iemand een tip heeft hier op het forum??

Groeten Jeroen.

Back