modellmaker
verslagschrijvers
Hallo allemaal,
Enige tijd geleden werd ik door moderator Pascal benaderd met de vraag of ik in opdracht een Ebbro kit in elkaar zou wil zetten en om daarvan een verslag van zou willen schrijven.
Uiteraard was ik erg vereerd dat ik de kans kreeg om op deze manier een kit te mogen maken en beoordelen.
Natuurlijk ben ik akkoord gegaan en zodoende kon ik enkele dagen later een pakketje in ontvangst nemen met daarin een Ebbro model.
Langs deze weg wil ik dan Pascal en RAPID HOBBY IMPORT bedanken voor het beschikbaar stellen van deze kit.
Zo,en dan nu het model waar het om gaat.
Het betreft een Formule 1 auto uit de jaren '70.
Eenmaal de doos open gemaakt bleek onderstaand model erin te zitten.
Bij het zien van het model kreeg ik gelijk al een idee.
Aangezien dit een model in opdracht gaat worden wilde ik er iets meer mee gaan doen dan alleen maar in elkaar zetten en vertellen hoe dit proces in zijn werk gaat.
Ik zat meteen te denken aan, gordels ,bougiekabels, brandstofslangetjes, en stoelbekleding monteren.
Dus nadat ik het een en ander op papier had gezet heb ik een bestelling geplaatst bij Hiroboy.
Nadat ik deze bestelling had geplaatst ben ik eens verder gegaan met het inspecteren van de inhoud van de doos....maar dat zien jullie een volgende keer.
Voor hij is het merk Ebbro onbekend.
Enige zoeken op internet leverde ook niet veel op.
Het enige wat ik kon vinden was een website met één enkel schaalmodel erop.
Het leek er dus op dat ik moest af gaan op wat ik in handen had gekregen.
En wat had ik dan in handen gekregen..nou het volgende model...
Dit model is te maken in twee uitvoeringen,
* de Italiaanse gp uitvoering van 1970
* de Mexicaanse/Amerikaanse uitvoering van 1970
Ik heb gekozen voor de uitvoering van de Italiaanse gp.
Voornu moet dit het even zijn, jullie weten nu wat mij te wachten staat dus misschien tot een volgende update.
Gr, modellmaker
Enige tijd geleden werd ik door moderator Pascal benaderd met de vraag of ik in opdracht een Ebbro kit in elkaar zou wil zetten en om daarvan een verslag van zou willen schrijven.
Uiteraard was ik erg vereerd dat ik de kans kreeg om op deze manier een kit te mogen maken en beoordelen.
Natuurlijk ben ik akkoord gegaan en zodoende kon ik enkele dagen later een pakketje in ontvangst nemen met daarin een Ebbro model.
Langs deze weg wil ik dan Pascal en RAPID HOBBY IMPORT bedanken voor het beschikbaar stellen van deze kit.
Zo,en dan nu het model waar het om gaat.
Het betreft een Formule 1 auto uit de jaren '70.
Eenmaal de doos open gemaakt bleek onderstaand model erin te zitten.
Bij het zien van het model kreeg ik gelijk al een idee.
Aangezien dit een model in opdracht gaat worden wilde ik er iets meer mee gaan doen dan alleen maar in elkaar zetten en vertellen hoe dit proces in zijn werk gaat.
Ik zat meteen te denken aan, gordels ,bougiekabels, brandstofslangetjes, en stoelbekleding monteren.
Dus nadat ik het een en ander op papier had gezet heb ik een bestelling geplaatst bij Hiroboy.
Nadat ik deze bestelling had geplaatst ben ik eens verder gegaan met het inspecteren van de inhoud van de doos....maar dat zien jullie een volgende keer.
Voor hij is het merk Ebbro onbekend.
Enige zoeken op internet leverde ook niet veel op.
Het enige wat ik kon vinden was een website met één enkel schaalmodel erop.
Het leek er dus op dat ik moest af gaan op wat ik in handen had gekregen.
En wat had ik dan in handen gekregen..nou het volgende model...
Dit model is te maken in twee uitvoeringen,
* de Italiaanse gp uitvoering van 1970
* de Mexicaanse/Amerikaanse uitvoering van 1970
Ik heb gekozen voor de uitvoering van de Italiaanse gp.
Voornu moet dit het even zijn, jullie weten nu wat mij te wachten staat dus misschien tot een volgende update.
Gr, modellmaker
Laatst bewerkt door een moderator: