echt of niet????

Dit kan volgens mij niet echt zijn, maar is een handige montage. Als zo'n jet zo laag over je heen komt, als je het beeld pauzeert zit er misschien 40cm tussen, kun je echt niet zo rustig blijven staan, je wordt dan gewoon omver getrokken/geblazen. Om nog maar even te zwijgen over het feit dat die warme uitlaat in je nek ook niet prettig zal zijn.

Nep dus.

Dan blijven z'n schoenen staan.. en ook stoere commando's hebben een bovengrens wat temperaturen betreft.. zet er maar eens een in de oven op 200 graden, vind ie echt niet leuk :P

Lijkt mij dat je een eind mee wordt gesleurd in de slipstream.

Had overigens leuker geweest als hij hem precies op dat punt even over mach 1 zou trekken :lol: Dan ligt ie zeker een eind verder.

als dit echt was, was hij

a: dood of gewond door de blast en jet temp exhaust
b: geen militair meer, wegens veroorzaken van debiel gevaarlijke situaties.

Ik denk wel dat het echt is.

Er zit wel een paar meter tussen, je wordt niet geroosterd want het duurt maar een fractie van een seconde, de drukgolf is ook te kort van duur om echt veel impact te hebben...

Denk aan de beelden van een jet die heel laag over het water vliegt, daar zie je niet een gigantische golf uit ontstaan, het is meer een soort spray die ontstaat, veel energie in een korte tijd... Of een jet die laag over de bomen vliegt, vallen ook niet om en vliegen ook niet in de brand of zijn daarna bruin.

Het gras op het vliegveld wordt ook alleen bruin waar de jet opstijgt en start, niet waar die landt of laag overvliegt...

Vet filmpje! thanx voor de post!

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het echt is.
A. zit er nog wel een paar meter tussen,
B. heeft die man uit voorzorg beschermende kleding aan; kijk naar die pet, die bedekt zijn nek en achterhoofd. Het is een vrij zonnige dag, die pet is bescherming.
C., hij staat met zijn gezicht naar de naderende jet; als het ding ook maar iets TE laag zit kan hij dat al lang van tevoren zien (t.o.v. de horizon).
D. De "straal" van een jet wordt zoveel mogelijk gebundeld, alles wat-ie spreidt is namelijk vermogensverlies.

Koelbloedig tiep, maar daar worden die jongens toch voor betaald?
Voor een gezond bedrag wil ik het ook wel doen. Ik heb toch al erg kort haar.

Er zit zeker geen meter tussen. Dat water niet opspat, dat ligt in een vlak. Gras groeit geen 1m80 hoog. Het is echt niet echt hoor.. :P

Deze is ook lekker laag en er wordt niemand "gebraden" door de hete uitlaatgassen van wel 4 motoren!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2O3xSDiIqHA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2O3xSDiIqHA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Back