Ik heb enkele maanden geleden een tweedehands wren mw44 gekocht.
Om een wren op te starten moet je de zender met gastrim open even volgas geven en dan terug naar idle. Al reeds van bij het begin moest ik dit enkele malen doen vooraleer hij echt wil opstarten. Ik heb al meerdere malen de gasstanden gecalibreerd met GSU, maar dit helpt niet. Dit probleem is steeds erger geworden tot ik nu tientallen malen moet proberen voor hij mogelijk wil opstarten.
Ik zie ook op de GSU dat de throttle range juist word gelezen door de ecu, volgas is 100%, idle is 16% en gas dicht is 0%.
Heeft iemand al eens soortgelijk probleem gehad?
Of weet iemand de oorzaak?
Het gaat om dit type ECU':
Grtz A
Om een wren op te starten moet je de zender met gastrim open even volgas geven en dan terug naar idle. Al reeds van bij het begin moest ik dit enkele malen doen vooraleer hij echt wil opstarten. Ik heb al meerdere malen de gasstanden gecalibreerd met GSU, maar dit helpt niet. Dit probleem is steeds erger geworden tot ik nu tientallen malen moet proberen voor hij mogelijk wil opstarten.
Ik zie ook op de GSU dat de throttle range juist word gelezen door de ecu, volgas is 100%, idle is 16% en gas dicht is 0%.
Heeft iemand al eens soortgelijk probleem gehad?
Of weet iemand de oorzaak?
Het gaat om dit type ECU':
Grtz A
Laatst bewerkt door een moderator: