EDF jetliner schaalmodel?

Hallo,

Voor de vakantie weer gevlogen en weet weer eens hoe mooi ik passagiersjets vindt..... Ik zou heel graag zelf eens een schaalmodel daarvan bouwen, maar ik goooogle me suf en kan niets vinden.

Wel deze; RC Airliner by EDFmodel.com - Home maarja, die zijn voorgebouwd, en de prijs is er ook naar. Daarnaast zou ik het leuk vinden eens een lang bouwproject aan te gaan.

Wie heeft al eens zoiets gebouwd? En waar kan ik een bouwdoos vinden van wat modernere jets?

Alvast bedankt, Beeek

je zou maatschetsen kunnen opzoeken en zelf een tekening maken
het is niet zo moeilijk als het vaak lijkt

Ik ben ook van plan een airliner te maken, en wel een B737. Ik speel al een tijdje met dit idee, zie dit draadje. Dit project is inmiddels ingehaald door 2 andere projecten (beide zwevers), maar het zit nog steeds in mijn achterhoofd. Mogelijk ga ik dezelfde A320 als basis gebruiken.
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, er zijn weinig kits of tekeningen te krijgen van airliners. Enige betaalbare optie die ik ken is de A380 van windrider. Alsnog een duur schuimpje (bijna 200 euro meen ik).

Zeker doorzetten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn nadeel is dat ik niet echt veel ervaring heb met het bouwproces an sich. Ik wil als het seizoen over is eens beginnen met een paar simpele onderdelen om te zien hoe ik het gehele project het beste aan kan pakken.

Zo ik het nu zie zou ik het graag hetzelfde aanpakken als de auteur van de website. Ik zie er ook erg naar uit om bijv. te leren glassen met dit project.

Back