EDF Launcher

Hoi,

ik heb wat tekeningen van een Bungee pedal en worden morgen op mijn werk op 3mm RVS met een laser uitgesneden.
Ik heb dit opgestart aangezien die pedals gruwelijk duur zijn (35-40 euro). Aan de zijkanten komt de tekst '' EDF LAUNCHER '' en dan uitgesneden.

ik kan er eventueel meerdere laten maken mocht hier interesse voor zijn.
zal als ik meer nieuws heb dit ook posten.

de tekening van het prototype is als volgt : Pedal Launcher

Grtz,
Noah

Hoe wordt verder de constructie?
Elastiek met een pin in de grond, Hoe ontkoppel je?(kan ik niet zien in de tekening)

Inderdaad een elastiek met pin de andere kant komt vast te zitten aan een pin in de launcher die door de plaatverschuiving los komt.

Zodra hij in elkaar staat zal ik een foto plaatsen waardoor het direct duidelijk is.

Noah, de base plaat is te kort. Als de wip erop zit dan krijg je de pen niet door het gat de grond in. Daarnaast hoeft de boven kant er niet op, dat is materiaal verspilling.

Vandaag concept in mijn handen gehad.. hij moet nog gelast worden en de zijpanelen had een iets te klein lettertype waardoor je de binnenstukjes er niet goed uit krijgt.. moet dus een 2e versie komen met groter font en wat aanpassingen. komt goed!
:)

Als je nou de meine hat bekeken hat je geen tekening hoefen te maken.

Je weet toch dat Plotterwelt alles (bijna) :lol: heeft gemaakt (gehat) :wink:

Mvg Johan

Hij moet nog gezet worden op mijn werk. maar degene die dat doet had nog geen tijd.. en nu is het vakantie. volgend jaar dus ;)

Back