EDF meeting 2008 bij MVC Swentibold

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
Morguh Theo :bye:,

Mag ik eerst mijn boterham nog rustig opeten ... :p

Zijn er trouwens ook weer broodjes, fris, koffie, e.d. ... anders moet ik nog bij een tankstation aan.

Tot ZOOooooo,
Emile :thumbsup:

al dat wordt voor gezorgd. Of dezelfde dame achter de verkoop staat als de vorige keer weet ik niet, dat is een verrassing. We gaan het wel weer zo gezellig mogelijk maken.

al dat wordt voor gezorgd. Of dezelfde dame achter de verkoop staat als de vorige keer weet ik niet, dat is een verrassing. We gaan het wel weer zo gezellig mogelijk maken.

tussen stand:

mooi en zonnig weer met leuk briesje. Dus nog niks in de panning stap in de auto we gaan nog wel een paar uurtjes door.

Tevens is de zelfde dame is weer precent hahah.

en nu weer op naar het vliegen.

Zo de Pyranha ligt weer op zijn plek, was weer een gezellige meeting en veel kunnen vliegen.
Tot de volgende meeting.

Hans

Zo, het verbrande vlees is ook door mijn strot geduwd, Het was een zeer fijne dag met een behoorlijk aantal deelnemers en bezoekers. Naast het prachtige weer werd er ook heel mooi en vooral zeer snel gevlogen. Ik heb iemand met een radargun zien meten maar weet helaas niet wat hij gemeenten heeft en hoe snel dat die dingen zich verplaatsten. Volgens mij waren de meeste vliegtuigen toch een maatje te snelvoor de motorrijders die langs ons veldje scheurden. De lokale tv omroep was er ook en die heeft een mooie reportage gemaakt welke waarschijnlijk vanaf woensdag op tv komt. Een dvd wordt besteld van de reportage zodat we dit ook met jullie kunnen delen. Daarnaast was er nog een camera ploeg aanwezig van een groep die de beelden straks online gaat zetten. Alle camera mensen hadden grote problemen om de modellen bij te houden.

Een van de deelnemers is bij vertrek zijn bungee pedaal vergeten. Deze is nu bij mij thuis. Meld je effe dan sturen we hem op of we nemen hem mee naar de electro meeting in Oss.

Vandaag weer 3 mooie vluchten kunnen maken met mijn f-117. op de meeting waren er nog enkele klein foutjes in het model. Zo is de s-slag iets vergroot en het zwaaretepunt ook weer iets verder naar achteren verhuisd. De snelheid is perfect, niet te snel, maar ook niet te langzaam. De originele vliegt ja immers ook niet echt snel. Handstart is totaal geen probleem. Wel is de oriëntatie soms een probleem, je moet heel goed opletten hoe het model in de lucht hangt.

Bij start TV (lokale tv Sittard-Geleen en Beek) nog niets te zien, zeer waarschijnlijk vanaf volgende woensdag bij de volgende programma wisseling.
De andere cameraploeg was van Docuz internet tv .: Welkom bij Docuz.nl :. Daar zou het ongeveer 14 dagen duren voordat het op het internet zou komen.

Zodra ik meer weet van beide laat ik dat wel weten.

@ Erik, de 28ste in Oss neem ik hem zeer zeker mee.

@ Erik

Wat denk je van deze lipo's ( 2 maal ) voor in de Pyranha ????
Kunnen toch een goede 77 ampére continu aan en hebben een grote capaciteit bij laag gewicht ?

Perba

Laatst bewerkt:
Back