EDF meeting 2008 bij MVC Swentibold

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
Ik wacht nog steeds.. mijn F16 staat in de spuit kabine, dus hoop dat die op tijd af is..

PS anders toch ff met een mooie heli er doorheen vliegen ;)
Hey Roel,

Ongespoten vliegt ie ook wel goed hoor, althans ik hoop volgend weekend mijn Mirage ongespoten in te vliegen. :D;)

Ik neem denk ik ook wel een heli mee, want mijn sukhoi past er helaas niet meer bij ... wie verzint nou ook een JET waarvan je de vleugels niet meer kunt demonteren ...

PS: Ik zal eens kijken of ik hem niet tegen het plafond van mijn auto kan hangen, dat biedt mogelijkheden. :rolleyes:

Tot dan,
Emile :cool:

Zoals het er nu naar uitziet moet het lukken om de F117 klaar te hebben voor de meeting. De basis ziet er al goed uit. Nu alleen nog effe alles in elkaar zetten en hopenlijk testen voor de meeting en anders doen we dan wel de maiden.

Ach komop Raymon, zo ver is het nu ook weer niet en je kan dan gelijk weer eens op familie bezoek.............................

Hopenlijk dan vliegend te zien.

Foto-AOUJBIDR.jpg

Foto-4EB68FEK.jpg

Foto-NJVDYOX8.jpg

Foto-RCWXGXTO.jpg

Foto-JJUYIX6C.jpg

Foto-RFDY6JR8.jpg

Foto-XGHGKR8U.jpg

Hey Theo,

ziet er knap uit kerel !!

Vind het super jammer dat ik er niet bij kan zijn bij jullie !
Amuseer jullie geweldig !

Groetjes,

Davy

Jippie, we gaan knallen.

De F-117 is ook bijna zover. Zwaartepunt lijkt nu te kloppen en heb ook de richtingsroeren moeten vergroten voor meer zijwaardse stabiliteit. We zullen deze week wel zien.

Het huntertje dat ik nog heb liggen haal ik niet meer om dat vliegklaar te maken, dit model moet geheel gerestaureert worden. Misschien wel een meer schaal versie van die F-117 in depron uitgevoerd, maar of dat dan vliegklaar is met fan weet ik nog niet.

Alhoewel ik vlijtig aan het bouwen ben ... heb ik nog geen enkele e-jet vliegklaar.

Mag er op een e-jet meeting ook gebouwd worden? :rolling:

Ik kom in ieder geval ... met of zonder vliegklare jet!

Tot zondaaaag!

het word kort dag en ik kan eigenlijk al niet wachten om weer een mooi dagje te gaan beleven. Zelf heb ik ook geen jet.
Laat staan dat ik er zelfs mee kan vliegen.
Gewoon het aanwezig zijn ien genieten van de rest die aanwezig is is al een happening op zicht.

nog 3 nachtjes

Het veld is netjes gladgestreken en kort gemaaid en ligt klaar voor de snelle jets. Morgen wordt het goed weer om lekker veel vluchten te maken.

ps, plaatselijke TV komt ook opnames maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vrees dat ik er helaas dit jaar niet bij ga zijn. De F-20 net niet afgekregen en de rest is nog niet hersteld :(

Om enkel te komen kijken is het me toch een beetje ver rijden, maar ik hoop wel veel fotookes te zien :-)

Success !!!

Vanmorgen behoorlijk wat tegenslag gehad .. vleugelservo en regelaar van sniper waren kaduuk (vermoedelijk heeft het servo de regelaar kapot gemaakt?).

Maar ik heb hem vanmiddag toch kunnen invliegen (windkracht 5), na 2 jaar in een doos op zolder te hebben gelegen!
De lipo heeft na al die tijd wel niet meer zoveel puf, maar de sniper gaat nog steeds vertikaal uit zicht.:thumbsup:

Ik ben morgenvroeg om 10:00 uur met Hans v. Dam (Pyranha proto 2) weer van de partij!

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Goedemorgen jetvliegers.......

Weerbericht van onze verslaggever ter plaatse.

Zonnig, mooie strak blauwe lucht, zacht briesje, windrichting kan ik helaas nog niet goed zeggen, ik zit nog tussen de huizen in. Temperatuur in een erg koud en donker hoekje 7 graden en oplopend. Het ziet er dus al met al perfect uit om er een mooie dag van te maken.

Dus pak allemaal je EDF modellen en kom snel naar ons veld.

Back