Hi all
Ik ben bijna klaar met mijn extra 300 88"
en zit nu te denken over een volgende project, en heb het volgende in gedachte.
- EDF
- sukhoi 37
- dubbel EDF
- trust vectoring
- en nu komt het , hoveren moet mogelijk zijn
- hoge snelheid speeld geen rol
Heb geen ervaring met EDF alleen met propellors,
heb het niet zelf verzonnen maar vond dit wel heel mooi,
[URL="
- R/C TURBINE MIG 29 HOVERING!!![/URL]
ik kreeg namelijk wel een beetje kippenvel bij
het bekijken naar dit filmpje de eerste keer.
Ik heb alleen niet het geld en wil ook niet direct met een mega kist dit gaan proberen.
Daarom ook de bovenstaande vraag, en vind de sukhoi 37 de mooiste jet ooit, ook vooral om wat ie kan.
Is het boven genoemde in een redelijk formaat 4-5 kg te maken. Afmeeting kan ik zo niet verzinnen maar de het gewicht is een beetje dikke duim zuigen, en de gedachte dat EDF een efficiency heeft van 60%.
Ik heb zoiezo geen sukhoi 37 kunnen vinden van redelijk formaat, alleen die van art tech. maar dat is echt te klein.
Schiet maar alles is toegestaan ( binnen de Forum regels natuurlijk), want ik heb de kennis niet.
Bart ,
Ik ben bijna klaar met mijn extra 300 88"

en zit nu te denken over een volgende project, en heb het volgende in gedachte.
- EDF
- sukhoi 37
- dubbel EDF
- trust vectoring
- en nu komt het , hoveren moet mogelijk zijn
- hoge snelheid speeld geen rol
Heb geen ervaring met EDF alleen met propellors,
heb het niet zelf verzonnen maar vond dit wel heel mooi,
[URL="
ik kreeg namelijk wel een beetje kippenvel bij
het bekijken naar dit filmpje de eerste keer.
Ik heb alleen niet het geld en wil ook niet direct met een mega kist dit gaan proberen.
Daarom ook de bovenstaande vraag, en vind de sukhoi 37 de mooiste jet ooit, ook vooral om wat ie kan.
Is het boven genoemde in een redelijk formaat 4-5 kg te maken. Afmeeting kan ik zo niet verzinnen maar de het gewicht is een beetje dikke duim zuigen, en de gedachte dat EDF een efficiency heeft van 60%.
Ik heb zoiezo geen sukhoi 37 kunnen vinden van redelijk formaat, alleen die van art tech. maar dat is echt te klein.
Schiet maar alles is toegestaan ( binnen de Forum regels natuurlijk), want ik heb de kennis niet.
Bart ,
Laatst bewerkt door een moderator: