Edge 540 49"

Ok , de setup wordt volgende maand besteld ofzo. Er is helemaal geen haast bij. Ga ook een filmpje van de crash euhmm maiden posten. :wink:

Iemand van onze club heeft deze edge gekocht op de beurs van dortmund. Ik dacht dat hij er 90 euro voor betaald had.

full

Hij had wel het landingsgestel wat versterkt omdat het bij sommige landingen zou uitbreken.
Hij vliegt hem op 3cell met een motor van 1100kv dacht ik
Maar hoveren deed hij op 7/8 gas, misschien dat hij meer macht heeft met een grotere prop of motor (1000kv?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Een grotere prop is een optie maar wel rekening houden met de limieten van je motor en ESC in verband met je ampèrage.

met de setup die ik al beschreven had ging hij ongelimiteerd verticaal omhoog op volgas. hooveren op iets minder dan 3/4 gas.

Dus een 1000 Kv 10*5 prop was dat.
Het landingsstel is niets aan te zien. vanbinnen is alles met schroeven en lijm vastgezet.
Welke verstevigingen heeft hij juist aangebracht ? En natuurlijk : Is het een mooi vliegertje vanuit de lucht ?

Groetjes,

Lindert

met de setup die ik al beschreven had ging hij Welke verstevigingen heeft hij juist aangebracht ? En natuurlijk : Is het een mooi vliegertje vanuit de lucht ?

Hij had het landingsgestel vanbinnen nog wat verstevigd met epoxy lijm.
Hij vloog liever met zijn acromaster dan met deze, waarschijnlijk omdat de edge een smal vleugelprofiel heeft, waardoor je er niet zo goed mee kan traag vliegen.

:yes: op je gemakje bouwen dan gaat het altijd goed.
kijk even of je scharnieren er goed zijn ingelijmt bij mij kat ik mijn roeren er zo aftrekken er slordig gemaakt dus

Neen, ik ga hem dit jaar waarschijnlijk niet klaarzetten, vandaag is mijn piper binnengekomen. Alles staat klaar om deze te bouwen zal het verslag op MBF zetten zodra het eerste stuk gebouwd.

Ps: voor die rimpels op vleugels..daar is een warme luchtblazer goed voor..dmijne is iets
Van 550graden..
Werkt enorm goed maar pas op , als je te lang doet komen er gaten..

Is het zelfde hoor ;) Alleen geen grote blaasjes meer :)
Piper afbouwen : zie handtekening
En als ik niet andes op mijn dak heb gehaald deze hier, 3D vliegen is niet mijn ding weetje ;)

Laatst bewerkt:
Back