Edge-RC Pocket Combat Wing.

Hoi allemaal,

Weet iemand een winkel in (de buurt van) nederland, die de EdgeRC Pocket Combat Wing (V2!!) in zijn collectie heeft?

pcw2.jpg

Ik ken namenlijk alleen maar amerikaanse retailers, en ik ben laatst met een pakketje uit amerika zo erg tegrazen genomen door de douane, dat ik dat NOOIT meer doe. :roll: Dus een leuke duitse winkel ofzo is niet verkeerd.

Iets wat erop lijkt mag ook. Iets kleiner geeft niet, maar beslist niet groter. Op 50cm mag ie namenlijk nog mee als handbagage in et vliegtuig, en past dat koffertje nog onder de stoel van mijn auto. ;)

Dus, wie maakt me los. :wink:

Ja, maar dat gaat over iets totaal anders. :P Daar zijn ze bezig met die reuze rhinos. Ik zoek een tandje kleiner.

jonge jonge Freak kijk eens goed in die draad en klik eens op de diverse links om de modellen te bekijken. Er zijn ook modelletjes met een spanwijdte van rond de 50 cm te vinden en anders eens kijken op www.lipoly.de of www.epp-fun.de, die hebben ook van die kleine combat wings

maat van me heeft er een bij hunzelf besteld (edge rc) levertijd 4 weken en geen douane gezeur gehad.

Theo:
Lipoly.de heeft alleen maar joekels van rond n meter, of ik kijk verkeerd? Mijn duits is niet echt geweldig namenlijk. :P

Bij epp-fun is er 1 die onder de 50cm blijft, en die is nou niet bepaald mooi te noemen. Meer zon ding die iemand thuis met n hotwire heeft zitten knutselen. Ik zoek meer iets de kwaliteit van windrider of XE-combatwings, alles netjes met n mal gegoten met servobakjes en ontvanger kuip netjes meegevormd op de juiste CoG balans plaatsen. Die van EdgeRC worden nu ook zo geleverd geloof ik.

Ik zal dat ene topic nog eens doorspitten, maar naast die PCW ben ik daar geloof ik geen kleintjes meer tegen gekomen.

Gerard:
Hoelang is dat geleden? Een jaar geleden ging et nog goed, een pakket uit amerika, maar een week geleden kreeg ik n rekening gepresenteerd van zonbeetje 40% van et aankoop bedrag van mijn boot. :cry:

Waarom zou je zoiets willen kopen? Dit heb je in paar uurtjes zelf in elkaar gezet man! En als ie kapot is, snij je zo weer een nieuw vleugeltje. :D

Zie ook dit draadje.

8O Die bovenste, wat n vet model! Zijn die stabilos los te halen denk je? ivm. vervoeren.

Die jomari winkel heeft toch geen wings? Die indianspirits zijn trouwens wel HEEL mooi moet ik zeggen. Ik zou dr bijna een kopen. :P

Igwe: We hebben niet allemaal een klooischuurtje waar we even zelf wat kunnen hotwiren he. ;) Ik ben ook maar n jongen met n groot uitgevalle computerdeskje en n gereedschaps kistje. Als ik de ruimte had, had ik allang zon wire apparaatje met wat mallen gemaakt. Maar helaas moet ik et van kits hebben. Ik heb wel eens iets gezien dat in elkaar gezet wordt net n phibros, ook met laagjes depron en n beetje tape, een heel schoon wingetje met alles aan de binnenkant als resultaat. Maar ik weet helaas niet hoe die heet, en depron vinden is me tot nu toe ook nog niet gelukt helaas.

Haha !! Zo makkelijk kom je er niet vanaf!

Uit de mouwen die handjes!

Je hebt helemaal geen hotwire nodig. Gewoon sneldrogende houtlijm, paar scherpe mesjes (wetsteentje scheelt in het verbruik van mesjes), wat transparante tape, en een vrije middag.

Bouwbeschrijving Dynamic Wing: http://www.jomari.de/50296894d10aad401/50296895a31509001.html

Depron is bij jou in de buurt te koop bij:

J.W. InterieurShop
Jacob Valckestraat 11
4461KB GOES
0113212041

De Hoekse"
kurk en parketcentrum, Albert Einsteijnstraat 34
Woonboulevard Oud-Beijerland,
Telefoon 0186 - 610259

Ik vermoed dat je voor de wing 1 plaat 6mm en 1 plaat 3mm nodig hebt, kost je zo'n € 6,-. :)

Eerlijk is eerlijk:
flaeche07_517.jpg

Dat is toch buitengewoon geniaal gevonden hoor. :D

Maar ik heb eens n makkelijker model gezien, ken je de phibros? Ik heb ook eens gezien dat dat kon met een zagi achtige wing vorm. Dat werkte heel gemakkelijk met et uitsnijden van driehoeken uit zon depron plaat, en dan gewoon met 3M spray die dingen op elkaar stapelen. Er was zelfs een 1:1 tekening die je dr zo op kon spelden, zodat je alles heel efficient op 1 plaat kon houden, op die site stond zelfs een dingetje waarbij je je wingspan kon invoeren, en et ding rekende zo alle maten voor je uit. Weet je mischien welke dat is?

boem = kapot met dat ding :wink:

en EPP stuitert :D

@freak, het is 5 weken geleden de order

Mja, dat dacht ik al, ik heb nog nooit Depron in mijn handen gehad, dus kan dr ook niet echt van zeggen hoe stevig et is. Schijnbaar dus niet veel. :P

Maargoed, ik zoek dus een EPP mini wing dan. :) Is er dan in europa geen enkele dealer die zon PCW verkoopt?

Als je de ruimte hebt om zo'n ding in elkaar te zetten, heb je ook zeker de ruimte om zelf zo'n vleugeltje te snijden hoor. ;)

Maar ik heb op het forum een keer een topic gezien van een vergelijkbare vliegende vleugel voor nog geen 30 euro....was in europa...duitsland dacht ik...ik kan de link alleen niet terug vinden... :roll:

edit: dit is niet het topic wat ik bedoelde, maar dit is ook een vleugeltje voor +-30 euro: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=15286

Back