Een accu bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo.

Zijn er hier op hier forum toevallig mensen die wel eens een lipo rechtstreeks besteld hebben bij een winkel Ik heb er op 19 mei eentje besteld: bestellen en betalen ging van een leien dakje, je weet wel, de ene e-mail na de andere: uw bestelling is binnen, uw bestelling is ingepakt, uw bestelling staat verzend-klaar, uw bestelling is overhandigd aan DPD, kortom, je kent het wel, als de chauffeur onderweg even stopt om wat te drinken krijg je nog een mail waarin staat of hij koffie of thee heeft genomen, en hoeveel klontjes suiker er in gingen.
Maar dan ... op de trackinglist staat op zeker moment dat het "lieferadresse falsch" is, en dan gaat het ding "terug" naar de winkel, en vervolgens wordt het stil .... heel stil (even voor de duidelijkheid: het adres is goed, van vrienden van mij die in de omgeving wonen, heb al vaak iets op hun adres besteld, ging altijd prima).
Vanaf de 27ste mei gebeurt er niks meer, drie maal naar hun gemaild met een kopie van de trackinglist; geen enkele reactie, een paar keer gebeld; de telefoon rinkelt helemaal uit, wordt niet opgenomen. Kortom, óórverdovend stil.

Zal ik er dus maar langzaam vanuit gaan dat ik 110 euro lichter ben, of zijn er hier forumleden met meer / betere ervaring op dit gebied? Ik kan via Visa mijn betaling terug laten draaien (het kan, maar ik moet het eerst nog zien), of ik kan ook even naar de zaak rijden met een stukkie pijp of een Soedanese kamelenzweep, maar dat is weer het andere uiterste (niet qua afstand, is 100 km. van mij af).

Groet, Jan.

We zijn geen helpdesk of klantenservice..

En we zijn al helemaal geen forum waar we gelegenheid bieden om uitgebreid alle ins en outs van winkels of bedrijven te bespreken.

Kortweg: topic gaat dicht, winkelbesprekingen zijn niet toegestaan.
een geschil met een leverancier lost u met de leverancier op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back