Wat ik nu vraag weet ik dat het niet veilig is maar ik wil graag weten wat er gebeurd.
Ik weet als de stroom uitvalt de omvormers en zonnepanelen ook uitschakelen.
Stel ik doe de hoofdschakelaar uit.
Ik pak een power station plug daar een stekker in en zet aan de andere kant van het snoer ook een mannetje ( levensgevaarlijk maar het gaat mij er even over qat er gebeurd) en steek die in een stopcontact van mijn huis.
Maar ik steek ook een stekker in het stopcontact om het power station op te laden.
Dus enerzijds zet ik 230 volt op mijn huis zodat de zonnepanelen weer aan gaan.
Anderzijds steek ik de laadkabel in een stopcontact van het huis en in de oplaadpoort van het power station.
Heb ik nu overal weer stroom in huis zolang de voorraad strekt en de zonnepanelen genoeg leveren?
Als het al werkt wat gebeurd er als de accu vol is en de zonnepanelen meer stoom leveren dan ik gebruik?
Nee ik ben dit niet van plan maar ik wil gewoon weten wat er gebeurd.
Graag een goede uitleg.
Ik weet als de stroom uitvalt de omvormers en zonnepanelen ook uitschakelen.
Stel ik doe de hoofdschakelaar uit.
Ik pak een power station plug daar een stekker in en zet aan de andere kant van het snoer ook een mannetje ( levensgevaarlijk maar het gaat mij er even over qat er gebeurd) en steek die in een stopcontact van mijn huis.
Maar ik steek ook een stekker in het stopcontact om het power station op te laden.
Dus enerzijds zet ik 230 volt op mijn huis zodat de zonnepanelen weer aan gaan.
Anderzijds steek ik de laadkabel in een stopcontact van het huis en in de oplaadpoort van het power station.
Heb ik nu overal weer stroom in huis zolang de voorraad strekt en de zonnepanelen genoeg leveren?
Als het al werkt wat gebeurd er als de accu vol is en de zonnepanelen meer stoom leveren dan ik gebruik?
Nee ik ben dit niet van plan maar ik wil gewoon weten wat er gebeurd.
Graag een goede uitleg.