Een goeie schietlijn

Ik ben opzoek naar een goede schietlijn het stiek van de lijnen die we tot nu toe hebben gehad gingen niet langer mee dan een half jaar en begonnen vervolgens allemaal te breken weet iemand waar ik een goede schietlijn vandaan zou kunnen halen we hebben tot nu toe die van graupner en eentje uit amerika gehad het mag ook alleen stiek zijn dus zonder lijn/parachute want deze hebben we natuurlijk nog en zijn nog perfect te gebruiken
o ja een lier wordt me iets te duur :wink:

Groetjes Dennis

Precies mijn idee :D
http://www.emc-vega.de/ heeft een flinke sortering starteleastiek voor kistjes van 500 gram tot 15KG.

Dat spul is wonderbaarlijk veel beter als gewoon elastiek, het geeft een hele mooie konstante trekkracht.

Suc6

Ik vind het er wel behoorlijk prijzig voor de 30m die we nodig hebben 84 eurie en het probleem bij ons is dat het veelal langs de heide schuurt waardoor het gaat ravelen

Groetjes Dennis

Ik zou als ik jou was eens in de betere winkel voor pleziervaart kijken.
neem je oude mee want ze hebben daar verschillende diktes stiek.
Dan koop je voor niet al te veel geld dertig meter.

Ja, zaken voor de zeilsport / zeilbenodigdheden hebben gegarandeerd elastiek in verschillende diktes.

Surfzaken? Vliegerzaken (voor dun stiek)

Succes (laat ven weten waar je uiteindelijk bent geslaagd)

Hoi zweefneef

Ik heb een F3B rubber gekocht bij EMCvega, dat kan wat hebben, maar kost ook wat. Het gaat hoger dan aan de lier zelfs.
Mijn oude hoogstartlijn mag je komen ophalen voor 15euro. Dikte 7,5mm, hol, kleur oranje. Gaat nog zeker 1 seizoen mee.

grtzz, rZ

Back