Zoals jullie misschien weten heb ik een Honey Bee FP2 zo`n 2 weken geleden gekocht. Echt ermee kunnen vliegen heb ik niet, omdat ik steeds verongelukte en dan weer nieuwe onderdelen moeste bestellen, of als ik ze had dan waaide het veel te hard. Laatste keer met windkracht 3 geprobeerd maar voor een beginner van FP na coax is dat niks.
Nu had ik mij zelf dus afgevraagd, wat nou als ik er een 2e kleine FP heli bij koop?:-D
Nu zat ik met een paar vragen hier over.
1. Is het leren vliegen van een kleine FP het zelfde als met een 'grote' FP?
Dus stel ik kan binnen goed hoveren met dat kleine ding kan ik dat dan ook in het groot met de Honey Bee, met een beetje wind natuurlijk?
2. Het word na dat ik zo heb gekeken denk ik een kleine Walkera heli. Een kleine E-sky heb ik nog niet gezien, ben nog wel aan het zoeken op dit moment. Maar zit daar dan verschil in, wat betreft vraag 1.
3. En zoals altijd bij dit soort vragen. Zijn er nog heli`s aan te raden?
Ik heb veel gehoord over de CB180d, maar verder
Hoop dat jullie mij weer van goede raad kunnen voldoen.
Nu had ik mij zelf dus afgevraagd, wat nou als ik er een 2e kleine FP heli bij koop?:-D
Nu zat ik met een paar vragen hier over.
1. Is het leren vliegen van een kleine FP het zelfde als met een 'grote' FP?
Dus stel ik kan binnen goed hoveren met dat kleine ding kan ik dat dan ook in het groot met de Honey Bee, met een beetje wind natuurlijk?

2. Het word na dat ik zo heb gekeken denk ik een kleine Walkera heli. Een kleine E-sky heb ik nog niet gezien, ben nog wel aan het zoeken op dit moment. Maar zit daar dan verschil in, wat betreft vraag 1.
3. En zoals altijd bij dit soort vragen. Zijn er nog heli`s aan te raden?
Ik heb veel gehoord over de CB180d, maar verder

Hoop dat jullie mij weer van goede raad kunnen voldoen.
Laatst bewerkt door een moderator: