een paar Q-500 vraagjes

Hmmm dat is jammer,, denk toch dat ik er een ga halen dan voor lokaties waar je wel herrie mag maken :P
Of is de Nelson dan toch sneller? @Martijn

Ba®t

PS Heli spullen binnen " temp sensor, Coverner, extra trartpen enz enz 8) binnenkort weer vliegen.!

fonziebear zei:
Hmmm dat is jammer,, denk toch dat ik er een ga halen dan voor lokaties waar je wel herrie mag maken :P
Of is de Nelson dan toch sneller? @Martijn

Ba®t

PS Heli spullen binnen " temp sensor, Coverner, extra trartpen enz enz 8) binnenkort weer vliegen.!

Ik zou dan gewoon iets meer geld uitgeven voor een Nelson dit loopt 100 keer beter dan alles immitatie zooi zoals de MVVS of rossi.
Maar het geluid zal de eerste keer wel ff schrikken zijn net als de snelheid;)

Binnenkort weer ff kloten met de heli's dus?
Mijn heli is ook weer volledig in elkaar en klaar om weer te proberen.

Martijn

Ik wil toch nog een Viper en dat franse toestel gezien de 4 crashes lijkt me het wel handig om wat spare te hebben.
Dan bestel ik ook zo'n Nelson voor de fun, 8)

Jullie hebben volgende week of de week er op toch vakantie?
dan kunnen we wel een keer in Apeldoorn afspreken om een weekeind te gaan vliegen en bouwen en fimpjes kijken en biertjes drinken enz :lol:

Gewoon een weekeind vliegen en fun dus eigenlijk.

Ba®t

Mag je daar lawaai maken?
Dan kan ik mogelijk mijn Nelson quickie invliegen.
Mogelijk kan je wel een Nelson overnemen van 1 van de belgen, ik begreep dat die met Profie gaan vliegen.

Haha :lol: zit ook al te bekijken hoe ik mijn Q500 sneller kan laten lopen binnen de 80dB
Bouw wel een windtunnel voor wat testjes.

Ik ga volgende maand overleggen tijdens de clubvergadering of we een Q500 wedstrijd kunnen organiseren.
Als het lukt dan post ik wel een berichtje op het forum.

Ba®t

Ja zoiets doe ik ook, ik stop er een GPS ontvanger in en kan dan kijken hoe hard hij vliegt.
Op het rechte stuk en in de bocht. Hij logt gewoon alles. :thumbsup:
Volgende keer kan ik dan weer een beetje meevliegen hoop ik.

@ Sanka, ik heb 3 raptor kitjes binnen gekregen, ik heb er 1 te koop voor 107 Euro (kostprijs), is iets meer werk dan ARF maar vliegen prima.

Wubbo

Ja hoor, die ARF's gaan ook door.

Zijn er nog meer vliegers die geinteresserd zijn? Meld dat dan even, dan bestellen wij er wat meer.

Ik heb het raptor kitje overigens ook al verkocht.

@ Wubbo,

Al wat meer bekend, wanner de arf's besteld gaan worden?

Van het weekend heb ik de servo's al binnen gekregen, de motor heb ik ook al.(Hitech 225BB en een Irvine .39)

Dan kan ik in trainingskamp.

Frank

Back