Een Prins willem

Dank je Peter nog even met wat lijm in schuren dan zijn de kiezen dicht.
Net wat acrylaat verf van de action gemengd lijkt wel en mooie kleur te worden.
Verder nog veel te schuren.

Nog bezig met schuren en vullen maar toch een klein stukje in de lijnolie gezet.
lijnolie.jpg

Even een klein stukje verder ben momenteel erg druk met een long revalidatie maar geloof dat dat help.
Dus even minder modelbouw maar toch een kleine voortgang.

Even een klein stukje verder ben momenteel erg druk met een long revalidatie maar geloof dat dat help.
Dus even minder modelbouw maar toch een kleine voortgang.[/QU

Gewoon lekker rustig aan Cees, als je wat kunt even bezig gaan, lukt het niet dan wil het een volgende keer wel weer

Het werk heeft even stilgestaan, maar toch even een update. Het eerste rooster gekleurd in de licht noten beits van clou en daarna met keuken papier gedroogt. Ik vind het mooi geworden.
Allen het plaatsen weet ik nog niet er moeten 2x2 mm balkjes om heen?? en dan nog 2x3 mm balkjes omheen vind ik wel wat veel hoe hebben jullie dat gedaan? Ik denk de 2x2 te vergeten.
Hoor graag een mening,
Groet cees

Bijlagen

• eerste rooster.jpg
    eerste rooster.jpg
    241,7 KB · Weergaven: 32
Het werk heeft even stilgestaan, maar toch even een update. Het eerste rooster gekleurd in de licht noten beits van clou en daarna met keuken papier gedroogt. Ik vind het mooi geworden.
Allen het plaatsen weet ik nog niet er moeten 2x2 mm balkjes om heen?? en dan nog 2x3 mm balkjes omheen vind ik wel wat veel hoe hebben jullie dat gedaan? Ik denk de 2x2 te vergeten.
Hoor graag een mening,
Groet cees

Je zal er aan moeten wennen Cees, dat de tekeningen van Corel niet altijd even duidelijk zijn.
Ik heb het als volgt gedaan. Neem als voorbeeld het roosten op het bakdek, bij de Fokkemast. Dat zijn twee roosters als één geheel. De omtrek van de twee roosters is van noten 2x2 mm en afgeschuind. Tussen de twee roosters in zit een balk van noten 2x3 mm. De roosters op de andere dekken op dezelfde manier. Je zal zien dat je dan een mooi geheel krijgt. Succes.

Hallo allemaal,
Ik ben tussendoor begonnen met het trapje naar het kampanje dek , maar vind dit heel lastig gaan . Heeft iemand een tip zodat het beter gaat??
hoor het graag Cees

Hallo Cees,
wat is precies het probleem met het samenstellen van het trapje, indien mogelijk geïllustreerd met een foto?

Back