een prop wilt niet draaien

Een borstelmotor (oude techniek) kan je direct op een accu aansluiten en dan gaat ie draaien.

Een borstelloze motor gaat NIET draaien als je er zomaar stroom opzet.
Brushless bestaat uit 3 fasen, als je + en - aansluit op 2 van de 3 fases maak je kortsluiting en sloop je je motor.

Een borstelmotor (oude techniek) kan je direct op een accu aansluiten en dan gaat ie draaien.

Een borstelloze motor gaat NIET draaien als je er zomaar stroom opzet.
Brushless bestaat uit 3 fasen, als je + en - aansluit op 2 van de 3 fases maak je kortsluiting en sloop je je motor.

heb een werkende motor getest en die bleek te draaien dus de motor is kaduk en je hebt hier hobma modelbouw zitten die hebben onderdelen dus word het een weekend niet vliegen

Ze raken daar wel wat vaker kwijt, ze zijn van mij een complete drone kwijt lijkt het wel.

Ok.. t is niet zo'n grote, maar toch.. je zou zeggen dat je zo iets wel even bijhoud.

Ze raken daar wel wat vaker kwijt, ze zijn van mij een complete drone kwijt lijkt het wel.

Ok.. t is niet zo'n grote, maar toch.. je zou zeggen dat je zo iets wel even bijhoud.

gelukkig had ik me Phantom snel binnen want had die ook daar besteld
en nu maar kijken hoelang het duurt voordat het geld terug is zou me niks verbazen dat het ook niet snel gaat zo aan de verhalen te lezen op internet

Winkelbespreken mag niet , dus ik hou het netjes ( hoef ook niet vervelend te zijn )

Ik heb m'n fc40 daar gekocht, omdat de inruil van een truck erg interessant voor mij was.
( zit ook weer een lang verhaal aan dat ding )

Nu ken ik ze uit het -verleden- ( wel eens wat incourante handel opgekocht ) , en ik deed ik graag zaken met ze..
Maar, ik ga het zelf ophalen/bekijken..

Dit was m'n eerste garantie-geval bij hun ( had een kleinere drone als verjaardag presentje gegeven aan iemand )..
Vind het niet echt voor herhaling vatbaar.

Heb de nieuwe motor erop zitten even testen en nu draait een motor waar ik niet heb aan gezeten minder hard en als ik de zender uit zet stopt die motor eerder met draaien iemand suggesties of valt dit onder garantie want ik weet het even niet

Het kan zijn dat ene motor iets zwaarder draait dan de anderen, op zich niet ernstig, en komt bijna altijd wel voor.. Mits het niet een te groot verschil is, is er niets aan de hand..

Anders ga even langs bij iemand met wat meer ervaring...

Back