Ik zie het probleem niet zo. Er is eigenlijk niets ongefundeerd aan deze discussie. 
Ik denk dat velen vinden dat veiligheid gewoon niet zo vanzelfsprekend gewaarborgd is wanneer er zo'n groot vertrouwen gelegd wordt bij een piloot.
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe de voorbereiding van Anko is geweest en wat er daar ter plekke in de show nog allemaal bekeken is.
Maar ik denk dat mensen gelijk hebben dat er betere omstandigheden mogelijk zijn om de boel wat veiliger te maken.
@Anko: De volgende keer met een 250 en dan 35 tulpen?
Grappig dat juist Anko daarmee kwam. Geeft toch wel aan dat hij weldegelijk nadenkt over veiligheid lijkt me.
Waarom is nadenken of schrijven over de veiligheid dan precies 'interessant doen'? Jij hebt volgens mij echt een idioot naief vertrouwen in zowel heli materiaal als piloot.
Mensen die geen flauw benul hebben wat het risico is waar ze mee te maken hebben kun je beter inlichten, voor dat mensen als het fout dreigt te gaan blind vertrouwen op een piloot die dan z'n heli moet controleren.
Misschien is dat ook wel gewoon gebeurd.

Ik denk dat velen vinden dat veiligheid gewoon niet zo vanzelfsprekend gewaarborgd is wanneer er zo'n groot vertrouwen gelegd wordt bij een piloot.
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe de voorbereiding van Anko is geweest en wat er daar ter plekke in de show nog allemaal bekeken is.
Maar ik denk dat mensen gelijk hebben dat er betere omstandigheden mogelijk zijn om de boel wat veiliger te maken.
@Anko: De volgende keer met een 250 en dan 35 tulpen?

Interessant topic in het kader van de discussie over veiligheid: doe-dit-nooit
Grappig dat juist Anko daarmee kwam. Geeft toch wel aan dat hij weldegelijk nadenkt over veiligheid lijkt me.
Ik snap alleen niet dat hier dan mensen gaan lopen tetteren... in dit geval.Naar mijn mening is het vaker intressant doen dan dat men echt gebonden is met de veiligheid.
Waarom is nadenken of schrijven over de veiligheid dan precies 'interessant doen'? Jij hebt volgens mij echt een idioot naief vertrouwen in zowel heli materiaal als piloot.
Mensen die geen flauw benul hebben wat het risico is waar ze mee te maken hebben kun je beter inlichten, voor dat mensen als het fout dreigt te gaan blind vertrouwen op een piloot die dan z'n heli moet controleren.
Misschien is dat ook wel gewoon gebeurd.
Laatst bewerkt door een moderator: