Een Revell 1:35 Opel Blitz radiografisch rijdbaar maken.

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door scratchbuilt, 24 aug 2019.

  1. scratchbuilt

    scratchbuilt

    Lid geworden:
    4 mrt 2009
    Berichten:
    12
    Hallo

    Ik ben erg afwezig hier, sorry. Voor het laatst in 2013 over een radiografische trein. Sindsdien is er e.e.a. veranderd. Treinen bouwen, radiografisch bestuurd, doe ik nog steeds. Ook 1:35 kits uit de plastic modelbouw op rails laten rijden, rc natuurlijk, is een onderdeel van de hobby. Alles met Deltang ontvangers en zender.

    Maar laatst kocht ik een Carson micro 1:87 Volkswagen busje. Heel mooi want micromodellbau (1:87 rc) vind ik heel mooi. Jammer dat ik er in NL weinig tot niets over vind. Maar 1:87 is wel heul erg klein voor mij. (59 jaar) Dus 1 en 1 is twee. Ik kan de zoveelste 1:35 truck over rails laten rijden maar ik wil nu wat anders. Gewoon over de weg dus.

    Vragen: heeft iemand hier dat al eens gedaan ? En is daar een draadje over? Hoe kan ik het beste te werk gaan? Ik wil denk ik een DSM2 zender en ontvangers van Deltang gebruiken. Daar red ik me wel mee. Achterwielen aandrijven zal me ook nog wel lukken. Maar hoe moet dat met vering en stuurinrichting en zo, dat is een bottleneck. En banden. Rubber of de wielen uit de kit? en hoe kom ik dan aan banden? Oh ja, ik heb geen draaibank....

    Albert
    En hoe kan ik hier een plaatje laten zien?
     

Deel Deze Pagina