Micropuller
Forum veteraan
Zou me niets verbazen als de opnames "vanuit de lucht" in Madurodam zijn gemaakt. Overige opnames zijn op ooghoogte, dus daar heb je sowieso geen multicopter voor nodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ze moeten de poep eens met rust laten. Want hoe harder je in roert, des te meer gaat het stinken.
De media blaast de dingen graag op.
Nee, ze moeten de poep eens met rust laten. Want hoe harder je in roert, des te meer gaat het stinken.
De media blaast de dingen graag op.
idioten moeten niet met dat spul in de buurt van vliegevelden / vliegtuigen komen of andere situaties waarin gevaar kan optreden dan kan de media er ook niet over schrijven.
Helemaal mee eens, maar waarom is dat nieuws ? Kulnieuws met een hoog "Hartvannederland" gehalte.
Pak die gek gewoon keihard aan, phantom in de schredder en een boete die hij noodgedwongen in termijnen zal moeten betalen.
Maar nee hoor, als je op schiphol betrapt wordt met een nepshirt wordt je harder aangepakt.
.... OK, laat ons maar eens starten met het terechtwijzen van elkeen die totaal onverantwoord bezig is met zijn hobby...Wat doe je dan met forumleden die het voor ons allen kunnen verzieken? --> [post3857]
Veel plezier ermee! Ik voorzie een toekomst waar lijnbesturing terug immens populair gaat worden, bij gebrek aan alternatief weliswaar...![]()
Maar even wat anders. De piloot van die Airbus zegt dat hij de drone vlak bij zijn vliegtuig heeft gezien. Dat betekend volgens mij dat het niet zo'n dji geval is geweest.
Die Airbus vliegt bij de landing rond de 250km/uur dan kan die piloot zo'n klein ding onmogelijk hebben gezien.