Ook maar eens wat plaatsen. In de voorstelling: 56 jr en na wat gefreubel in de tienerjeugd eigenlijk nog nooit een boot gebouwd. Nu dus eerst maar eens een tijdje rond gekeken en het oog laten vallen op een statenjacht. Een iets te duur tekeningenpakket besteld van tekeningen die niet alle dezelfde schaal hadden en ook op de andere iets te dure cd ook niet alle dezelfde schaal hadden. Het laat zich raden hoe ik daar over dacht toen ik de tekeningen ging vergroten. Ik weet nog niet of ik de Utrecht 100% na ga maken of er een eigen versie van ga maken. In het scheepvaartmuseum staat ook een mooi model.
Het is wel de gedachte om er een varende versie van te gaan maken. Het water ligt 15 meter achter de deur.
Geen idee waar ik allemaal tegenaan ga lopen, maar ik heb het idee dat ik hier het nodige kan leren. Eerst maar eens met stift, patroonpapier en zaag aan het stoeien geweest.
Mees Ippel
Sent from my SM-A202F using Modelbouwforum.nl mobile app
Het is wel de gedachte om er een varende versie van te gaan maken. Het water ligt 15 meter achter de deur.
Geen idee waar ik allemaal tegenaan ga lopen, maar ik heb het idee dat ik hier het nodige kan leren. Eerst maar eens met stift, patroonpapier en zaag aan het stoeien geweest.
Mees Ippel
Sent from my SM-A202F using Modelbouwforum.nl mobile app